Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در مراسم بهره برداری از این طرح ها، عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اقدامات خوبی در راستای پیشرفت در برنامه سازی و حوزه های فنی انجام داده که نشان دهنده درایت و مدیریت مناسب این مجموعه است.

وی ادامه داد: برنامه های مفید و وحدت بخشی در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تولید و پخش می شود و به لحاظ فنی نیز این مرکز رشد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اجرای طرح های فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس که با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شدند ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است و با بهره برداری از این طرح ها، پوشش شبکه ‌های تلویزیونی دیجیتال در هرمزگان به بیش از ۹۷ درصد رسید.

۱۴هزار نفر از جمعیت روستایی هرمزگان با بهره برداری از این طرح ها، زیر پوشش ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۲۰ شبکه رادیویی دیجیتال قرار گرفتند که از این شمار سه هزار و ۵۰۰ نفر، شامل ۱۰ روستا، پیش از این امکان دریافت هیچ شبکه رادیویی و تلویزیونی نداشتند.

همچنین امروز پیش تولید سریال «اشک‌های حرا» و تله فیلم «خالو کریم» نیز آغاز شد که این دو کار تلویزیونی به سفارش سیمای مرکز استان‌ های سازمان صدا وسیما در مرکز خلیج فارس ساخته و از این شبکه و شبکه‌های سراسری پخش می ‌شوند.

همچنین در ادامه معاون فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت : برای اجرای ۲۳ طرح فنی ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

احمد شیخ سیوندی افزود : با بهره برداری از این طرحها، پوشش شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال در هرمزگان به بیش از ۹۷ درصد رسید.

وی گفت : ۱۴ هزار نفر از جمعیت روستایی هرمزگان با بهره برداری از این طرح، زیر پوشش ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۲۰ شبکه رادیویی دیجیتال قرار گرفتند که از این شمار سه هزار و ۵۰۰ نفر، شامل ده روستا، پیش از این امکان دریافت هیچ شبکه رادیویی و تلویزیونی نداشتند.

قائم مقام و معاون سیمای مرکز خلیج فارس هم گفت : سریال ۱۳ قسمتی «اشک‌های حرا» به تهیه کنندگی علی یاور ، کارگردانی شاهد احمدلو و نویسندگی زامیاد سعدوندیان ساخته می‌شود.

محسن رئیسی افزود : این سریال با موضوع معرفی قابلیت‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری هرمزگان و راه‌های حفظ نخبه‌های علمی کشور و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها است.

وی گفت: تله فیلم طنز "خالو کریم" نیز به تهیه کنندگی و کارگردانی علی خائف ساخته می‌شود.

قائم مقام و معاون سیمای مرکز خلیج فارس گفت : این تله فیلم فراز و فرودهای زندگی یک هنرمند را به تصویر می‌کشد.

رئیسی افزود : این دو کار تلویزیونی به سفارش سیمای مرکز استان‌های سازمان صدا وسیما در مرکز خلیج فارس ساخته و از این شبکه و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره فنی و فعالان مرکز خلیج فارس تجلیل شد.

کد خبر 4357707

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس فریدون همتی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت خرم آباد شهرکرد شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند زیر سایه خورشید سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید