Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرج گفت: با افزایش ۲۰ درصدی خرید پوشاک داخلی، حدود ۵۰۰ شغل جدید در کشور ایجاد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه سیزدهمین مسابقات قرانی جامعه کار و تلاش کشور که با میزبانی استان البرز برگزار شد به برگزاری سه دوره مسابقات قرانی کشوری طی یک سال و نیم اخیر اشاره کرد و گفت: کارگری که با قران انس بیشتری داشته باشد موفق تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم صادقی فر مهمترین برنامه دشمن را ایجاد گسست اجتماعی دانست و افزود: متاسفانه شبکه های مجازی و ماهواره ای در راستای پرداختن به تهاجم فرهنگی حتی به مباحث دینی نیز رحم نمی کنند لذا جامعه کارگری باید بیدار و هوشیار باشد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای داخلی به خواسته ها و برنامه دشمن دامن می زنند اظهار داشت: جامعه کارگری کشور علاوه بر تلاش برای به ثمر رسیدن انقلاب از ابتدا تا کنون با فعالیت های خود موجب پیشرفت کشور شده اند.

صادقی فر به بازخورد مثبت توئیت ها در شبکه های اجتماعی در حوزه کار، اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی اشاره و تصریح کرد: افزایش تحریم ها موجب حرکت به سوی کالای ایرانی خواهد شد لذا استفاده از تهدیدها زمینه پیشرفت را فراهم می کند.

معاون اجتماعی وزیر کار در خاتمه حمایت از کالای ایرانی را زمینه ساز حرکت چرخ‌ دنده‌ های تولید کشور دانست و با تاکید بر اینکه با افزایش ۲۰ درصدی خرید پوشاک داخلی، حدود ۵۰۰ هزار شغل جدید در کشور ایجاد خواهد شد درباره اعتصاب کامیون داران کشور گفت: عده ای تمایلی برای رفع این مشکل ندارند اما جامعه کارگری با هوشیاری تمام اجازه این گسست را نداد.

شایان ذکر ایت سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کارگری با 270 نفر از کارگران سراسر کشور در 2 بخش بانوان و آقایان به مدت 3 روز در البرز برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود