Web Analytics Made Easy - Statcounter

پور امینی بخشدار مرکزی بافق در گفتگو  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ کارگاه آموزشی توسعه گردشگری روستایی ویژه دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌های هدف گردشگری و فعالان این حوزه با حضور مشهدی زاده کارشناس شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورامینی هدف از برگزاری این کارگاه را توسعه و ترویج گردشگری روستایی عنوان کرد و گفت: توسعه و ترویج گردشگری روستایی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه در بافق است.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری بخشداری و میراث فرهنگی شهرستان برگزار شده است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

توسعه و ترویج گردشگری روستایی در بافق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست.

مریم طهماسبی ۵ اردیبهشت در بازدید از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستای ایزی شهرستان سبزوار اظهار کرد: هدف وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی با هدف کمک به اقتصاد خانوار روستایی است.

وی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست و تصریح کرد: در طرح زنان کارآمد روستای سرآمد تلاش می‌شود با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه امکان‌پذیر نماییم.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار هم در این بازدید گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

علی اصغر امانیان خاطرنشان کرد: زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالیت‌های زنان روستایی روستای ایزی شهرستان سبزوار در طرح زنان کارآمد، روستای سرآمد بازدید کردند. بازدید از چند پروژه‌ی تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت‌آباد از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی