Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@18:30:10 GMT

انباشت ۲۱۵ تن طلا در خانه ها

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۱۵۹۸

انباشت ۲۱۵ تن طلا در خانه ها

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ محمد کشتی آرای  با اشاره به اینکه ۱۵ تن از این حجم طلا سکه های پیش فروش شده است افزود: در نوبت اول واگذاری سکه ها حدود ۱.۵ میلیون سکه به متقاضیان واگذار شد که برخلاف انتظار برای ورود این تعداد سکه به بازار، این کالاها به منازل منتقل شده است.
 
وی با بیان اینکه طبق برآورد برای سالهای قبل بیش از ۲۰۰ تن طلا نیز از سالهای گذشته در منازل انباشت شده است گفت: نگهداری طلا و سکه از لحاظ روانی سبب ایجاد فشار برجامعه خواهد شد ، درحالیکه این کالا برای رونق کشور باید به سیستم اقتصادی به بازار وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس کمیسیون تخصصی طلا وجواهربا بیان اینکه این سکه ها باید در بانک سپرده شده و اسناد مربوط به آن بصورت اوراق به مردم ارائه شود ادامه داد: دریافت این حجم طلا از سوی مردم و انباشت آن در منازل موضوع بی سابقه ای است که در دنیا مشابه آن وجود ندارد.
 
کشتی آرای با اشاره به اینکه تاکنون ۷ میلیون سکه پیش فروش شده است گفت: با انجام واگذاری ها در نوبت دوم ۷۰ تن طلای جدید به بازار وارد می شود که درصورت وارد نشدن این سکه ها به بازار انباشت طلا در منازل به ۳۰۰ تن خواهد رسید.
 
وی با تاکید بر ضرورت تزریق پول این حجم طلا به اقتصاد کشور افزود: درصورتی که دولت از مردم بخواهد این سکه ها را به بانک بسپارند مردم ایران آنقدر فهیم هستند که به این درخواست پاسخ مثبت دهند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست انباشت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد. - اخبار استانها -

حسین یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.

وی افزود: انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود نیز صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد. با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

یعقوبی ادامه داد: چهار خاور ضایعات و زباله که مدت‌ها در این منزل مسکونی واقع در محله نیروگاه مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز یک منزل با بیش از 90 تن زباله انباشت شده در یکی از مناطق مرکز شهر بجنورد کشف و تخلیه شد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • خسارت سنگین تگرگ به منازل و خودروهای مردم در شهر مرزی! | تصویر
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق