Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون باشگاه نساجي به اظهارات مدير رسانه‌اي باشگاه ذوب‌آهن واکنش نشان داد.
محمد کاظمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره اظهارات مدير رسانه‌اي باشگاه ذوب‌آهن که مدعي شده نساجي‌ها به دنبال فيلمبرداري مخفي از تمرينات ذوب آهن بودند عنوان کرد:مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اگر وجداني دارند با وجدانشان صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم نساجي بعد از 24 سال سختي و فراز و نشيب‌هايي که طي کرده به ليگ برتر آمده و همه اتکاي ما به هواداران است نه به پول بيت‌المال و لابي‌ها. به نظر مي‌رسد مسئولان ذوب‌آهن از وضعيت تيم خود خبر دارند و احتمالا باختي اگر قرار است رخ دهد مي‌خواهند تقصير زمان وزمان بيندازند.
وي افزود: تيم نساجي قبل از اينکه ذوب‌آهن در زمين ورزشگاه سيمرغ تمرين کند، تمرين خود را انجام داد و همه مي‌دانند که جواد نکونام تمامي جلسات تمريني خود را فيلمبرداري مي‌کند. روز گذشته هم علاوه بر فيلمبردار باشگاه دوربين‌هاي ديگري هم در تمرين ما حاضر بودند و ما هيچ ممنوعيتي نداشتيم. بعداز اينکه اعضاي تيم نساجي از اين باشگاه خارج شدند تيم ذوب‌آهن براي تمرين وارد ورزشگاه شد. پس حضور فيلمبردار و دوربين هاي ديگر چه ربطي به نساجي دارد ضمن اينکه آقايان ذوب‌آهن کادر فني نساجي تمرين 30 دقيقه يا 40 دقيقه‌اي عرق‌ريزي از تيم ذوب‌آهن به چه کارش مي‌آيد که به دنبال فيلمبرداري کردن مخفي باشد.
کاظمي ادامه داد: ظاهرا مدير رسانه‌اي ذوب‌آهن يادش رفته که روز گذشته فيلمبردار آنها بود که همراه اميد نمازي براي فيلمبرداري نشست خبري به ورزشگاه وطني آمد و بعد ما متوجه شديم که به دنبال فيلمبرداري مخفيانه از تيم نساجي است. اين رفتارها و واکنش‌ها خجالت‌آور است. تيم ذوب‌آهن که قدرتمند است، نائب قهرماني آسيا را دارد و سال گذشته هم که در بين 8 تيم اول آسيا بود. چطور ممکن است بر فرض مثال با فيلمبرداري از تمرين 30 دقيقه‌اي اين تيم همه چيز به ضررشان تمام شود. اگر شما با فيلمبرداري از چنين تمريني کارتان تمام است پس تا آخر فصل فاتحه شما خوانده است و چطور دنبال قهرماني هستيد. ضمن اينکه آقايان به قول خودتان برق ورزشگاه رفته است و آن را تقصير باشگاه نساجي انداخته‌ايد. در اين شرايط فيلمبردار نساجي چطور مي‌توانسته از تمرين تاريک شما فيلمبرداري کند. اين بهانه‌ها زشت است و به نظر مي‌رسد مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به دنبال قاتل بروسلي هستند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه نساجی مازندران در راستای حمایت از این تیم در مصاف حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ذوب اهن ۴۰۰ هوادار تیمش را راهی اصفهان می‌کند تا در دیدار فردا برابر ذوب‌آهن از تیم خود حمایت کنند.

نساجی با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • ببینید | این موشک ایرانی قاتل ناوهای هواپیمابر است
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟