Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «سردار سلیمانی» در مراسم تجلیل از شهدای عملیات رمضان اظهار داشت: به جوانان می‌گویم حزب و جناح فرع است. اصل ولی فقیه است، اگر کسی با ولی فقیه مواجه شد، ما با جانمان با آنها مواجه می‌شویم.

وی تاکید کرد: اصل و نگهدارنده این نظام ولایت فقیه است و برای ما مانند قرآن ناطق است و با جانمان از آن دفاع می‌کنیم، امروز برای ما اصل این نظام است، نظام جمهوری اسلامی با هیچ نظامی قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در جواب رئیس‌جمهور ما مطالب سخیفی در توئیت خود بیان کرد. آقای ترامپ، شان رئیس‌جمهور نیست که جواب تو را بدهد. من به عنوان یک سرباز جواب تو را می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: تو مارا تهدید می‌کنی به این که اقدامی انجام می‌دهی که در دنیا سابقه ندارد. این ادبیات کاباره است. با ادبیات کاباره‌چی با دنیا حرف میزنید.

فرمانده سپاه قدس گفت: آقای ترامپ تو فکرت دنبال چیزهای دیگری است. از فرماندهان و سیاستمداران خود بپرسید، از سازمان‌های امنیتی خود بپرس و حرف‌های ندانسته را به زبان جاری نکن.

وی با بیان اینکه شما چه می‌توانستید بکنید که در طول این ۲۰ سال نکردید، گفت:  شما با ده‌ها دستگاه تانک و نفربر و صدها فروند هلی کوپترهای پیشرفته آمدید به افغانستان و جنایت‌هایی را انجام دادید. از هیچ جنایتی فروگذار نکردید. عروسی‌ها را به خاک و خون کشیدید.

سردار سلیمانی گفت:  شما بعد از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ با ۱۱۰ هزار سرباز چه غلطی کردید؟ امروز دارید برای گفت‌وگو پیش طالبان التماس می‌کنید. یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسال تهیه می‌کردید و امروز آمدید ما را تهدید می‌کنید؟؟

وی با اشاره به اینکه جنایت‌هایی که انجام دادید در قرون وسطی سابقه نداشت، گفت:  شما در جنگ ۳۳۳ روزه چه غلطی کردید؟ غیر از این است که شروط حزب الله برای پایان جنگ را پذیرفتید؟ من حریف تو هستم، نیروی قدس حریف شماست. هیچ شبی نیست که ما نخوابیم و به شما فکر نکنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ادبیات افغانستان خاک رئیس جمهور رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی