Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@15:53:52 GMT

با آبلیمو رنگ موی دلخواه تان بدست می آید!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۱۶۸۴

با آبلیمو رنگ موی دلخواه تان بدست می آید!

رکنا: رنگ کردن مو با آبلیمو و مواد طبیعی دیگر هیچ گونه آسیبی به تارهای مو نمی زنند.

اگر شما به دنبال روشی هستید تا بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و یا صرف وقت و هزینه برای رفتن به سالن های آرایشگاه موهایتان را رنگ کنید با ما همراه باشید.

اکثر خانم ها به رنگ کردن موهایشان علاقه مند هستند. اما استفاده از رنگ های شیمیایی می تواند به موهای شما آسیب جدی وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به شما پیشنهاد می کنیم روش های طبیعی را هم امتحان کنید. آبلیمو یکی از پر تاثیر گذارترین روش های رنگ کردن مو می باشد. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه ار آب لیمو برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید.پس با ما همراه باشید.ممکن است بعد از اولین استفاده تغییر زیادی را مشاهده نکنید.این کار شما را متعجب خواهد کرد چون نمی دانید که چه رنگی در انتظار شما خواهد بود.سعی کنید بیشتر از دو یا سه بار در هفته این کار را انجام ندهید.

1-آماده کردن رنگ

برای شروع به چند عدد لیمو احتیاج داریم .تعداد لیمو به بلندی یا کوتاهی موهای شما بستگی دارد.لیموها را بدون اینکه ببرید ، با دست محکم فشار دهید.

2-کاربرد

لیموها را به چهار قسمت برش بزنید.یک فنجان آب را بجوشانید.لیموهای تازه و فشرده شده را به این آب داغ اضافه کنید.دقت کنید که آب میوه و خود آب به مقدار مساوی باشند.

3-درست کردن اسپری

حالا این محلول را داخل یک بطری اسپری بریزید و روی کل موهایتان بپاشید. اگر می خواهید که موهایتان به حالت هایلایت باشد ، یک نوارگاز پانسمان را بردارید و داخل آبلیمویی که درست کرده ایم بغلتانید.حالا قسمتی از موهایتان را که می خواهید هایلایت کنید را با دست نگه دارید و نوار گاز پانسمان را روی آن بکشید. به چند کلیپس احتیاج خواهید داشت تا در هنگام هایلایت کردن از آن استفاده کنید.

5-پایان کار

بعد از رنگ یا هایلایت کردن مو باید حداقل به مدت یک ساعت در جلوی نور افتاب بنشینید.چون به مدت طولانی جلوی آفتاب خواهید بود بهتر است از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.بعد از یک ساعت دوباره روی موهایتان آب لیمو را بمالید و نیم ساعت دیگر جلوی آفتاب بنشینید.چون لیمو به سطح ph مو آسیب می رساند بهتر است بعد از اتمام کار موهای خودتان را بشویید.

دارچین

افزودن دارچین به آبلیمو باعث می شود موهای شما قهوه ای یا طلایی به نظر برسد که در موهای تیره تر بهتر اثر می کند.

عسل

عسل باعث می شود که موهای شما بعد از رنگ کردن شکننده نشوند.پس عسل را هم به محلول خود اضافه کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن جوان پشت شمشاد ها زیر دوربین امنیتی! + عکس جوان شیطان صفت

تجاوز مرد بنگاه دار به دختر مجرد در شهر جدید پرند

توئیت جالب سلبریتی‌های آمریکا برای روحانی رییس جمهور ایران + تصاویر

تجاوز راننده پراید به یک زن جوان که مسافر دریاچه چیتگر بود! + عکس

این مرد بی غیرت ترین شوهر دنیاست / او همراه دوستش به زن جوانش تجاوز کرد! + عکس

نیکی 17 ساله لخت به بالکن اتاق خواب رفت و یک محله را بهم ریخت + عکس

10 میلیون دادم تا لیلا دور از چشم زنم صیغه ام شود اما او به زنم گفت!

همخوابی شوهرم با یک دختر جوان وقتی سر زده به خانه رفتم فهمیدم +عکس

عکس تاسف برانگیز که وحید مرادی‌ را نشانه رفت! + عکس

جلال مهدی زاده را زنده زنده آتش زدند + عکس

کلاهبرداری عجیب دختر 20 ساله از خیرین در مشهد

تجاوز به پسری 10 ساله وسط پارک + تصویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت قهوه قهوه مو طبیعی مواد طلایی پانسمان دارچین عکس ایران دختر جوان پسر من زندگی مرد فیلم زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آن روی دیگران» نوشته کئوتر ادیمی به تازگی با ترجمه آذر نورانی توسط نشر نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایتی از الجزایر معاصر است که بحران‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری را از سر گذرانده است.

کوثر عظیمی (کئوتر ادیمی) نویسنده معاصر الجزایری‌الاصل، در اولین داستانش از زندگی خانواده‌ای صحبت می‌کند که انگار فقط در سختی‌ها و تلخی‌های روزمرگی‌هایشان با هم شریک‌اند. در داستان پیش رو، هر شخصیت فرصت دارد بخشی از دغدغه‌هایش را برای خواننده بازگو و او را با خلوت خود همراه کند. تلاقی رخدادها و چندصدایی روایت‌ها از جذابیت‌های اصلی این رمان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«… بابا ما را ول نکرده است. قرار است برگردد. برمی‌گردد. مامان می‌داند. برای همین جلوی پنجره منتظر می‌نشیند و دستش را در موهایم می‌کند. او برمی‌گردد و من دیگر موهای سفید نخواهم داشت. موهای سفید نبود باباست. آن‌ها روزهای بدون بابا هستند. همین‌که برگردد، موهای سفید هم می‌روند.»

این‌کتاب با ۷۲ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6090717 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها