Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباسعلی فاطمی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری انتخابات کانون مداحان ساماندهی و شناسایی مداحان، تشکیل بانک اطلاعاتی و بهره گیری از توان فرهنگی مداحان است.
به گفته وی تاکنون تعداد 70 مداح در سامانه طوبی http://tooba.tdm-ido.ir/ ثبت نام کرده اند و از سایر مداحان و ذاکران و شاعران آئینی درخواست می شود در این سامانه ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه داوطلبان عضو این کانون می توانند با ارائه مدارک مربوطه برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کنند، تصریح کرد: کانون مداحان و شعرای آئینی تشکلی است از منتخبان مداحان و شعرای مناطق مختلف که براساس فرآیند خاص تعیین می‌شود.
فاطمی بااشاره به اینکه کانون مداحان رسالت بزرگی در برگزاری مراسم در مناسبت‌های مختلف دارد افزود: دشمن با استفاده از ضعف اطلاعات علمی و بیان مسائل غیرمستند و تفرقه‌انگیز برخی مداحان و گویندگان در بین صفوف مسلمانان شکاف، کینه و دشمنی ایجاد کرده و مقام معظم رهبری نیز بارها در این مورد مطالبی بیان کردند.
وی ساماندهی مداحان و شعرای آیینی، تعیین ضوابط و چارچوب مداحی و شاعری، نظارت بر عملکرد تخصصی و شأن مداحان و شعرای آیینی، تغذیه فکری و طرح های آموزشی با هدف رشد و پرورش نیروهای مستعد، تعیین متولی خاص امور مداحان و شعرای آیینی در رابطه با سایر دستگاه ها و نهادها، آسیب شناسی و آسیب زدایی مداحی و شعر از حیث محتوا، الحان، اشعار و هدایت فعالیت های تبلیغی مداحان و شعرای آیینی برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف تشکیل این کانون برشمرد و تصریح کرد: به همین دلیل پس از اتمام مراحل ثبت نام از داوطلبان، مرحله احراز صلاحیت و برگزاری همایش توجیهی انجام می پذیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات با اشاره به اینکه مداحان ما باید حکیم و موعظه‌گر نیز باشند، افزود: هدف مجلس متعلق به اهل بیت(ع) تنها گریه و ناله نیست و با توجه به اینکه ارتباط احساسی و عاطفی با اهل بیت(ع) ارزشمند و مورد سفارش است جلسات دینی باید محفل آموزش و کلاس درسی برای بالا رفتن سطح معلومات دینی مردم، افزایش معرفت جامعه و آشنایی مخاطبان با تاریخ اسلام باشد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت تغذیه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شعر مداحان مسلمانان نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فیروزکوه تقدیر شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین وعده صادق  در جمع خبرنگاران گفت : خدا را شاکریم که اواخر سال گذشته اتفاق بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران  رخ داد و حضور گسترده مردم بخصوص مردم این شهرستان در انتخابات حماسه بزرگی  رقم زد.

سعید ضیایی ضمن تقدیر و تشکر ا ز دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در فیروزکوه همانند سراسر کشور بسیار باشکوه و مقتدرانه برگزار شد و امیدواریم در بعضی از حوزه‌های انتخابیه استان تهران همانند ورامین که انتخابات به دور دوم کشیده شده است مانند دور اول پر قدرت و قوت برگزار گردد.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص بحث الکترونیکی برگزار شدن انتخابات عنوان کرد: در دوره اول انتخابات ما در استان تهران انتخابات الکترونیک کامل نداشتیم اما با توجه به سهولت و سرعت کار در شمارش آرا در دور دوم در حوزه‌های انتخابیه تهران مانند شمیرانات، پردیس و اسلام شهر انتخابات به صورت کاملاً الکترونیک برگزار خواهد شد،اما در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد و امیدواریم این تجربه ی خوبی برای برگزاری انتخابات در دوره‌های بعد و سال‌های بعد شود.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صحت انتخابات اذعان داشت؛ در دوره اول تمام حوزه انتخابی استان تهران به تایید شورای محترم نگهبان رسید به جز حوزه انتخابی تهران که به دور دوم کشیده شده که ۳۲ نفر در حوزه انتخابی تهران برای ۱۶ کرسی  و دو نفر برای یک کرسی در ورامین با هم رقابت خواهند کرد که انشاالله پس از برگزاری صحت آن نیز توسط شورای نگهبان تایید خواهد شد.

 ضیایی در پایان در خصوص تعداد عوامل اجرایی در دوره اول انتخابات بیان داشت؛ بیش از ۷۵ هزار نفر در استان تهران زحمت کشیدند علی رقم فشارهای دشمنان داخلی و خارجی این انتخابات در صحت و سلامت کامل و بسیار باشکوه برگزار گردد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید