Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان گفت: 8 هکتار زمين به بندرگاه ابوموسي براي توسعه گردشگري دريايي واگذار مي شود.

الله مراد عفيفي پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: طرح هاي مهمي براي توسعه اين بندرگاه تعريف شده که از جمله آنها مي توان ايجاد مرکز فرعي جستجو و نجات دريايي، مرجع دريايي و ساختمان هاي اداري اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: يکي از طرح هاي مهم جهت توسعه اين بندر، لايروبي حوضچه بندر با افزايش عمق به 8 متر براي جذب شناورهاي بزرگتر است که از مهرماه امسال آغاز مي شود.
عفيفي پور خاطرنشان کرد: اقدامات لازم براي انتقال دو فروند رمپ و اسکله فلزي شناور بندرگاه ابوموسي به تعميرگاه دريايي بندر شهيد رجايي و انجام تعميرات اساسي آنها در دستور کار است.
مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان در اين گفت و گو از آمادگي سازمان بنادر جهت تامين شناورهاي استاندارد در بندرگاه ابوموسي به منظور رونق گردشگري دريايي در اين منطقه با اعطاي تسهيلات به فعالان بخش خصوصي خبر داد.
جزيره ابوموسي با وسعتي حدود 12 کيلومتر مربع در آب هاي گرم درياي پارس در 75 کيلومتري بندرلنگه و 57 کيلومتري شرق جزيره سيري قرار دارد و مرتفع ترين نقطه ي آن کوه حلوا 110 متر از سطح دريا ارتفاع دارد.
اين جزيره از شمال به جزيره تنب کوچک، از غرب به جزيره سيري، از جنوب و شرق به امارات متحده عربي محدود است و مدت زمان سفر به جزيره ابوموسي از راه دريايي بندر لنگه حدود سه ساعت است.
7198/ 6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مطابق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به همه خانوار‌هایی که از آبان سال ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم  یا بیشتر می‌شوند یک قطعه زمین رایگان به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود.

یکی از شهروندان پارسیانی می گوید بیشتر از یک سال است که در طرح واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت  ثبت نام کرده اند ولی هنوز  بلاتکلیف مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با گذشت بیش از یکسال هنوز زمینهای طرح جوانی جمعیت  در پارسیان را به متقاضیان تحویل نداده اند ، در حالی که در شهرهای دیگر هرمزگان واگذار شده .لطفا در این مورد از  راه وشهرسازی  سوال کنید .زیرا این دغدغه بیش از ۱۵۰ خانواده پارسیانی چشم انتظار است .ممنون.

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است