Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای ارائه خدمات حمایتی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی به نیازمندان و محرومان و کاهش آسیب های اجتماعی، تفاهمنامه‌ای مابین فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس و جمعیت هلال احمر این شهرستان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به تفاهمنامه فرماندهی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان، جلب مشارکت های عمومی و نهادینه سازی امر پیشگیری از معضلات اجتماعی را از اهداف مهم انعقاد این تفاهم نامه برشمرد و اظهار داشت: از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند توانمندسازی خانوادههای مورد حمایت در حوزه فرهنگی و آموزشی، ارتقاء سطح آگاهی آنها در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌توان خانواده‌ها را با انواع معضلات اجتماعی و راهکارهای خودمراقبتی آشنا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اهمیت آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: لازمه وجود جامعه سالم، پرداختن به مقوله آموزش و پیشگیری از معضلات اجتماعی است.

سرهنگ جنتی در پایان ضمن ابراز رضایت از برگزاری این جلسه گفت: کارشناسان و مشاوران دو سازمان میتوانند با همکاری و همفکری هم در راستای پیشگیری از آسیبها و معضلات اجتماعی اقدامات مثبتی انجام داده و پلیس فردیس آماده همکاری در این زمینه است.

نامجو، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس در ادامه این نشست با اشاره به این که توانمندسازی فرهنگی یک الویت مهم است بیان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری متقابل با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فردیس، این معضلات کاهش یابد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت جامعه رئیس جمعیت هلال احمر فرمانده نیروی انتظامی فرماندهی انتظامی هلال احمر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق این استان، تعداد ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: برای ارائه خدمات امدادی به مردم ۵۵ پایگاه امداد و نجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع و شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده هستند.

کد خبر 6078501

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • تمهیدات مسئولان استان یزد برای شرایط آب وهوایی پیش رو
  •  پیکر مفقود شده پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی دشتستان پیدا شد
  • به خاطر هم در شبکه نسیم دیده می‌شود
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • سینمایی اجتماعی به سرنوشت سینمای دفاع مقدس دچار نشود