Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیت دوم پاریسی ها سفید خواهد بود.

طرفداری - به نقل از سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن، کمپانی نایکی از پیراهن های خارج از خانه و دوم پاریسی ها رونمایی کرد. گفتنی است با تایید این باشگاه، کیلیان ام باپه در فصل جدید شماره هفت را بر تن خواهد کرد. تصاویری از این کیت؛

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیفرانسهپاری سن ژرمنبرچسب‌ها: نایکیکیت رسمیکیت پاری سن ژرمنکیلیان ام باپهنیمار برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر کاظمی، معاون باشگاه نساجی: مسئولان ذوب آهن به دنبال قاتل بروسلی هستنداز کیت دوم پاری سن ژرمن برای فصل 2018/19 رونمایی شد؛ پیراهن شماره 7 بر تن ام باپهدانلود؛ گل ها و مهارت های برتر داگلاس کاستا در فصل 2017/18 (قسمت دوم)جهانبخش: برای رسیدن به هدفم سخت تلاش کردم؛ با آمدن به لیگ برتر، گام بزرگی در دوران فوتبالم برداشتمگزارش یک رسانه ترک از تلاش ترابزون اسپور برای جذب مجید حسینیاسکولز می خواهد پوگبا بیشتر از مغزش استفاده کند! (کاریکاتور)مباشری: حضور جپاروف در استقلال 50-50 است؛ منتظر هستیم تا شفر بازیکنان مدنظرش را اعلام کنددانلود؛ مروری بر دوران حرفه ای میشائیل بالاکرسمی؛ فدراسیون فوتبال برزیل قرارداد تیته را تا سال 2022 تمدید کردباشگاه استقلال تایید کرد؛ مذاکرات با ذوب آهن برای جذب تبریزی آغاز شددانلود؛ صحبت های علیرضا جهانبخش در مورد پیوستنش به برایتون (با زیرنویس فارسی)دانلود؛ حضور مالکوم در اردوی بارسلونامباشری: تیام با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته است؛ استقلال از او شکایت می کنددانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن اسکار به چلسی (2012)انتقاد مدیر رسانه‌ای ذوب آهن به باشگاه نساجی درخصوص قطع برق در محل تمرین این تیمرسمی؛ رابرت گرین به چلسی پیوسترقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ-انگلیس؛ حسن تفتیان به مقام برنز رسیددانلود؛ رونمایی از لباس دوم پاری سن ژرمن در فصل 2018/19تراکتورسازی برای دیدار با نفت مسجد سلیمان با هواپیمای اختصاصی راهی اهواز شددانلود؛ حضور جیمز باند در رختکن لیورپول بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه حضور تیام در استقلال منتفی شدکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استرسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستاکیپ: ناصر الخلیفی روی فروشی نبودن رابیو اصرار می‌کندیوونتوس ۲-۰ بایرن مونیخ؛ پیروزی زیر بارانِ فیلادلفیا با درخشش فاویلیمباشری: تیام با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته است؛ استقلال از او شکایت می کندرسمی؛ ژلسون مارتینز به اتلتیکو مادرید پیوسترسمی؛ یوسف سیدی به تراکتورسازی تبریز پیوستچلسی برای فروش موراتا به میلان، بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو می خواهد؛ لئوناردو شاید به گزینه های دیگر فکر کندهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیمرسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوستمصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!میلان 1 (8)-(9) 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ در حاشیه نبرد رینا و جوئل پریراگیشه طرفداری؛ 4 مرداد؛ تیام: میام، نمیام!گیشه طرفداری؛ 4 مرداد؛ تیام: میام، نمیام! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد