Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش جوانان مراغه گفت: رقابت ۱۲۰ کماندار در مسابقات کمان سنتی کشور از ۱۳ استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مراغه آغاز شد. ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

مهدی نوایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مراغه، از آغاز رقابت کمانداران 13 استان کشور در مسابقات "جام رصد" به میزبانی مراغه خبر داد و اظهار داشت: 120 کماندار در نخستین مرحله مسابقات رنکینگ کشوری و انتخابی تیم ملی کمان سنتی "جام رصد" به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش جوانان مراغه، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات کماندارانی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، همدان، البرز، تهران، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کردستان، گیلان و مازندران حضور دارند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات کشوری که به میزبانی مراغه در حال برگزاری است در رده سنی نونهالان به مسافت 10 متر، نوجوانان به مسافت 15 متر، جوانان به مسافت‌های 25 و 30 متر، بزرگسالان بخش مردان درمسافت‌های 40 و 45 متر و بزرگسالان بخش بانوان درمسافت‌های 35 و 40 متر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در ادامه با اشاره به حضور 15 کماندار از این شهرستان در این دوره از مسابقات کشوری، تصریح کرد: 7 کماندار نونهال، 2 کماندار نوجوان، 4 کماندار بزرگسال در دو بخش بانوان و آقایان از مراغه در این مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه روح الله صدرکریمی، محمود مولایی و لیدا حسن پورآزاد سه کمانداری مراغه‌ای هستند که به اردوی تیم ملی کمان سنتی فدراسیون ورزش‌های بومی محلی اعزامی به مسابقات قزقیزستان دعوت شده‌اند خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی تیم ملی کمان سنتی کشور از 6 مرداد ماه به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مسابقات کشوری کمان سنتی صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانانن آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی این شهرستان آغاز و بعد از رقابت نزدیک تیم‌های شرکت کننده عصر امروز آیین اختتامیه این دوره از مسابقات در مراغه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان