Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مجتمع قضائی دادگاه‌های کیفری دو شهرستان کرمان از صدور حکم قضایی برای متهمان پرونده ثبت احوال جنوب استان کرمان خبر داد. ایران آنلاین/ علی میرزابیگی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: متهمان در پرونده ثبت احوال جنوب استان به صورت باندی در سه شهرستان جنوبی استان و در قبال دریافت رشوه مبادرت به جعل اسناد سجلی و صدور شناسنامه و کارت ملی به نام اتباع بیگانه و تحویل به آن ها می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضائی دادگستری شهر کرمان عنوان کرد: پس از اعلام اداره کل اطلاعات استان کرمان در سال ۱۳۹۴بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضائی قرار گرفت. این مقام قضائی با اعلام اینکه بخشی از متهمین پرونده اتباع خارجی(افاغنه)هستند،بیان کرد:پس از رسیدگی به عمل آمده از سوی محاکم دادگاه کیفری دو شهرکرمان،متهمان پرونده به مجازات حبس ، شلاق ، انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی محکوم شدند. معاون قضائی دادگستری شهرستان کرمان یادآور شد: باتوجه به اینکه احکام صادره غیر قطعی بوده لذا از ذکر جزئیات بیشتر خودداری می‌شود./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان گفت: پرونده نگهداری ۶ سرویس طلای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و اسناد گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام، ۱۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال از جریمه دریافت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان این تخلف را هنگام بازرسی از یک واحد طلا فروشی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6100616

دیگر خبرها

  • مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • فرار به جلوی متهمان مفاسد اقتصادی و دو برابر شدن تحریم‌ها
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف