Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:49:20 GMT

امسال پیکان متفاوتی خواهید دید

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۲۵۳۵

امسال پیکان متفاوتی خواهید دید

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل استقلال تهران و در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: لیگ دوباره شروع شد، شروعی که برای پیکان امیدوارکننده است و ما این باور قوی را داریم که می توانیم فصل موفقی را در پیش داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اگرچه ۷، ۸ بازیکن از ما جدا شدند اما ما به کارمان امیدوار هستیم و می توانیم موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پیکان تصریح کرد: امسال پیکانی متفاوت را خواهید دید و ما این را مقابل استقلال اثبات خواهیم کرد. اگرچه بازیکنان ما جوان هستند اما همه از انگیزه بالایی برخوردارند. ما اسیر فضاسازی استقلال نخواهیم شد. استقلال تیم کوچکی نیست که کیفیت پایینی داشته باشد ولی ما به دنبال این هستیم که همانند سال گذشته و در هفته بیست و نهم که هفت یار اصلی خود را در اختیار نداشتیم بازی قابل قبولی از خود ارائه دهیم.

جلالی در خصوص شرایط این روزهای استقلال هم گفت: اگر استقلال یک بار چنین شرایطی پیدا کرده من سی سال است که با این  وضعیت کار می کنم. امیدوارم با این صحبت ها که استقلال بازیکن ندارد بازی را لوس نکنیم.

وی در خصوص عملکرد کمیته داوران در شروع لیگ هم گفت: اعتقاد دارم مسئولیت کمیته داوران بسیار سنگین است آنها باید این باور را در لیگ به وجود بیاورند که مربی با شلوغ کردن و هیاهو نمی تواند عملکرد موفقی داشته باشد که متاسفانه این موضوع در  تیم های پایه هم شکل گرفته اما اعتقاد دارم اگر می خواهید با این پدیده مبارزه کنید باید از لیگ برتر شروع کنید و کمیته داوران باید با قدرت بر همه چیز نظارت داشته باشد تا مربیان بدون هیچ مشکلی کارشان را در تیم های خودشان انجام دهند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که استقلال بازیکنان جوانی دارد و از تجربه بالایی برخوردار نیستند، گفت: حتی یک تیم معمولی هم که پیراهن استقلال یا پرسپولیس را بر تن می کند از پارامترهای خوبی برخوردار می شود که به نفع آنهاست، آنها همیشه محبوب هستند و این تیم های دیگرند که از این پارامترها برخوردار نیستند پس باید دقت داشته باشیم که استقلال همیشه استقلال است و دلیل نمی شود چند بازیکن این تیم جوان هستند مشکلی برایش پیش بیاید.

جلالی در پایان و در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی در ایران گفت: فصل گذشته ما دو بازیکن خارجی خوب به خدمت گرفتیم اما متاسفانه آنها پول شان را به دلار می خواستند نه تومان و این شرایط را برای ما سخت کرد اما در مجموع خارجی های خوب کمتر به ایران می آیند زیرا مجبوریم از طریق سی دی یا مدیربرنامه هایشان به آنها اعتماد کنیم و متاسفانه در پایان هم می بینیم که برخی از آنها عملکرد خوبی دارند و برخی بی کیفیت هستند.

کد خبر 4357777

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران مجید جلالی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی 2018 روسیه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا کشتی آزاد والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فرانسه مسابقات قهرمانی جهان وزارت ورزش و جوانان سوپرجام فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن به درگیری‌اش با بازیکن استقلال واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهرداد رضایی پس از پایان بازی استقلال - ذوب‌آهن راجع به درگیری‌اش با امید حامدی‌فر بازیکن تیم استقلال گفت: این بازیکن کی هست؟ او را نمی‌شناسم، اما به وقتش جواب او را خواهم داد. او خیلی باید حواسش جمع باشد.

سمیعی: در پایان لیگ درباره تمام مسائل صحبت می‌کنم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال باید جراحی کند
  • نامه رسمی پرسپولیس با اشاره به استقلال!
  • نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ: هر تصمیمی برای بازی استقلال- پیکان می گیرید برای بازی ما با هوادار اعمال کنید
  • ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر