Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:فرمانده سپاه قدس گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در جواب رئیس‌جمهور ما مطالب سخیفی در توئیت خود بیان کرد. آقای ترامپ، شان رئیس‌جمهور نیست که جواب تو را بدهد. من به عنوان یک سرباز جواب تو را می‌دهم.

به گزارش خرداد، سردار سلیمانی در مراسم تجلیل از شهدای عملیات رمضان اظهار داشت: به جوانان می‌گویم حزب و جناح فرع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصل ولی فقیه است، اگر کسی با ولی فقیه مواجه شد، ما با جانمان با آنها مواجه می‌شویم.

وی تاکید کرد: اصل و نگهدارنده این نظام ولایت فقیه است و برای ما مانند قرآن ناطق است و با جانمان از آن دفاع می‌کنیم، امروز برای ما اصل این نظام است، نظام جمهوری اسلامی با هیچ نظامی قابل مقایسه نیست.

سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در جواب رئیس‌جمهور ما مطالب سخیفی در توئیت خود بیان کرد. آقای ترامپ، شان رئیس‌جمهور نیست که جواب تو را بدهد. من به عنوان یک سرباز جواب تو را می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: تو مارا تهدید می‌کنی به این که اقدامی انجام می‌دهی که در دنیا سابقه ندارد. این ادبیات کاباره است. با ادبیات کاباره‌چی با دنیا حرف میزنید.

فرمانده سپاه قدس گفت: آقای ترامپ تو فکرت دنبال چیزهای دیگری است. از فرماندهان و سیاستمداران خود بپرسید، از سازمان‌های امنیتی خود بپرس و حرف‌های ندانسته را به زبان جاری نکن.

وی با بیان اینکه شما چه می‌توانستید بکنید که در طول این ۲۰ سال نکردید، گفت: شما با ده‌ها دستگاه تانک و نفربر و صدها فروند هلی کوپترهای پیشرفته آمدید به افغانستان و جنایت‌هایی را انجام دادید. از هیچ جنایتی فروگذار نکردید. عروسی‌ها را به خاک و خون کشیدید.

به نوشته ایلنا،سردار سلیمانی گفت: شما بعد از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ با ۱۱۰ هزار سرباز چه غلطی کردید؟ امروز دارید برای گفت‌وگو پیش طالبان التماس می‌کنید. یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسال تهیه می‌کردید و امروز آمدید ما را تهدید می‌کنید؟؟

وی با اشاره به اینکه جنایت‌هایی که انجام دادید در قرون وسطی سابقه نداشت، گفت: شما در جنگ ۳۳ روزه چه غلطی کردید؟ غیر از این است که شروط حزب الله برای پایان جنگ را پذیرفتید؟ من حریف تو هستم، نیروی قدس حریف شماست. هیچ شبی نیست که ما نخوابیم و به شما فکر نکنیم.

سردار سلیمانی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ قمار باز! من خودم به تنهایی در مقابلت می‌ایستم. ما ملت، حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، جنگ را شما شروع می‌کنید اما ما به پایان می‌رسانیم، بروید از پیشینیان خود بپرسید. پس ما را تهدید به کشتن نکنید. ما آماده هستیم در مقابلت بایستیم. دریای سرخ که امن بود، امروز دیگر برای حضور آمریکایی‌ها امن نیست. نیروی قدس حریف نظامیان آمریکایی است.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: در گذشته آمریکا ابهتی داشت اما امروز زباله‌های ایران یعنی منافقین را دور خود جمع کرده‌اید تا چه چیزی را ثابت کنید؟ قدرت و توان ما را می‌دانید. پس چگونه است نمی‌توانید در مقابل ما و اعتقادات ما بایستید؟

وی در ادامه با بیان اینکه شهادت به معنی هلاکت و خسارت نیست، اظهار داشت: شهادت به معنی جاوید شدن در محضر خداست.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه یکی از دلایل حرکت شهدا به سمت شهادت این است که تعلقاتی متعالی و الهی داشته باشند که آنها را در راه رسیدن به خدا کمک می کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: اگر وجود انسان از محبت خدا پر شود از محبت های دیگر تهی شده و تمام تعلقات او تحت تاثیر عشق الهی قرار میگیرد.

وی ادامه داد:همه باید دعا کنیم خدا عاقبتمان را ختم به خیر کند موضوعی که امام معصوم (ع) نیز به آن تاکید دارد پس تکلیف ما به عنوان یک فرد عادی در این عرصه نیز معلوم است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از حضور در چنین جمعی افتخار می‌کنم، از این جهت که با وجود گذشت قریب به ۳۰ و چند سال از شهادت سرداران شهیدی که امروز این مجلس به مناسبت شهادت قهرمانانه و مظلومانه آن‌ها برقرار شده، این جمعیت به پاس گرامیداشت آن‌ها حضور یافته‌اند.

وی با اعلام اینکه همدان شهر دین و دیانت است، گفت: همدانی نیستیم اما در این کشور زندگی می‌کنیم و ویژگی شهرها را به خوبی می‌شناسیم، همدان شهر شهر علما و عرفا و برجسته، شهر فلاسفه و شعرای بزرگ است. همدان مفاخر بسیار بزرگ و ارزشمندی در دامن خود دارد که پدر، مادران و گذشتگان این شهر این افراد را در دامن خود پرورش دادند.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه همدان مهد تمدن ایران و شهر نام‌آوران، شهر شهدای دیروز و امروز ماست، عنوان کرد: همدان شهر سردار شهید دیروز و امروز است، فردی که قافله سالار بود و در شهید پروری نقش ارزنده‌ای داشت و توانست حالت شهید ماندن را در دوره‌ای طولانی در خود حفظ کند.

وی ابراز کرد: شهید همدانی فرصت را مغتنم شمرد و با ذکاوت راهی پیدا کرد‌، خودش را داخل این راه کرد و سر به دار این راه شد، ابوالفضل این راه شد، آن وظیفه‌ای که دیروز در صحرای کربلا حضرت عباس(ع) به دفاع از حریم اهل بیت(ع) و خواهر مقدسه‌اش برعهده داشت، او آمد این وظیفه را چه زیبا برعهده گرفت و پر افتخار به اتمام رساند و نگذاشت گَرد اهانت و جسارت بر دامن بارگاه کبریایی حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) بنشیند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهر شهیدان بارز انقلاب است گفت: شهیدان شهبازی، شهید حاج بابایی، شهید همدانی و شهید مفتح از شهید بزرگواری در عملیات رمضان هستند که در یک جنگ سخت و در آن هوای گرم با گردان خود وارد عملیات شد.

منبع: ایلنا برچسب ها: سردار سلیمانی ، ترامپ ، رئیس جمهور

منبع: خرداد

کلیدواژه: سردار سلیمانی ترامپ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد که از روز پنجشنبه روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به طور کامل قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رویترز، «گوستاوو پترو» روز چهارشنبه در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی کارگر، اظهار کرد: از روز پنجشنبه (امروز) روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات این رژیم در غزه به طور کامل قطع خواهد شد.

وی در میان تشویق جمعیتی که به مناسبت روز جهانی کارگر و در حمایت از اصلاحات اجتماعی و اقتصادی دولت وی در کلمبیا، در پایتخت این کشور به خیابان‌ها آمده و در میدان بولیوار در مرکز بوگوتا تجمع کرده بودند، تاکید کرد: اینجا در مقابل شما، رئیس جمهور دولت تغییر اعلام می‌کند که فردا روابط دیپلماتیک خود را با (رژیم) اسرائیل به طور کامل قطع می‌کنیم زیرا این رژیم و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر آن در غزه مرتکب نسل‌کشی شده‌اند.

رئیس جمهور کلمبیا پیش‌تر نیز رژیم صهیونیستی را به قطع روابط تهدید کرده و اظهار کرده بود: اگر مجبور شویم که روابط با اسرائیل را قطع کنیم، این کار را خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا جنبش حماس نیز بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای از قطع روابط دیپلماتیک کلمبیا با رژیم صهیونیستی استقبال کرد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: از موضع گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر ادامه جنگ ارتش اشغالگر نازی علیه مردم فلسطین در نوار غزه استقبال می‌کنیم و آن را یک پیروزی برای فداکاری‌های مردم ما و آرمان عادلانه آنها می‌دانیم.

حماس افزوده است: ما از کشورهای آمریکای جنوبی و همه کشورها می‌خواهیم که روابط دیپلماتیک خود را با این رژیم فاشیست سرکش که به جنایات خود علیه مردم ما ادامه می‌دهد و تمام قوانین و هنجارهای بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، به طور کامل قطع کنند.

کد خبر 750000

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» بر روی دستان کرمانشاهیان تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی