Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@13:23:41 GMT

آینده یری مینا امروز مشخص می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۲۸۳۶

آینده یری مینا امروز مشخص می‌شود؟

انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر جلسه‌ای میان پپ سگوارا و جیر مینا برگزار و تکلیف یری مینا مشخص شود.

طرفداری - این احتمال وجود دارد که آینده یری مینا همین امروز مشخص شود.

به گزارش mundodeportivo، یری مینا از جمله بازیکنانی است که بارسا روی پول حاصل از فروشش حساب کرده است. مینا که تنها یک نیم فصل در بارسلونا بوده قصد دارد بماند اما چنانچه والورده روی او حساب نکند، چاره‌ای جز جدایی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کما اینکه مینا یکی از سهمیه‌های غیراروپایی بارسا را نیز اشغال کرده و کلمنت لنگلت نیز جذب شده تا ماندن مینا تصوری بعید باشد.

پیشتر گفته شد که جیر مینا، ایجنت یری این هفته به بارسلونا می‌آید تا تکلیف موکلش را روشن کند. جیر روز سه شنبه در بارسلون فرود آمد و انتظار می‌رود امروز جلسه‌ای با پپ سگوارا و رامون پلانس داشته باشد. از طریق منابع نزدیک به بارسلونا مشخص شده بارسا تگ 40 میلیون یورویی روی یری مینا زده است. از طرفی بارسا قصد دارد بند بازخریدی نیز در قرارداد او بگنجاند. این رقم برگرفته از همان رقمی است که تاتنهام برای داوینسون سانچز پرداخت کرد. سانچز در تیم ملی کلمبیا زوج مینا در خط دفاعی بود و عملکردی به مراتب ضعیف تر از مدافع بارسلونا داشت.

اورتون، المپیک لیون جدی ترین مشتریان یری مینا هستند و بارسا تا همین حالا چندین پیشنهاد قرضی یا فروش با ارقام پایین را برای مینا رد کرده است. شاید همین امروز تکلیف یری مشخص شود.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگابارسلونانقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: یری مینانقل و انتقالات بارسلونا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر آینده یری مینا امروز مشخص می‌شود؟نقل و انتقالات NBA؛ دورانت: انتقال جیمز به لیکرز، قدمی رو به جلو برای اوستجلالی: اگر یک تیم معمولی پیراهن استقلال را بپوشد از حریف سرتر می شود؛ می خواهیم ثابت کنیم که تیم متفاوتی هستیمورزشگاه امام رضا(ع) آماده دیدار پدیده مشهد-پرسپولیس تهران (عکس)گتوزو: شایعات مربوط به آینده ام خنده دار هستند؛ مقابل منچستریونایتد خوب بازی کردیمواکنش های برتر مانوئل نویر در مقابل بهترین بازیکن های دنیا (قسمت اول)آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ دانشگر به بازی با پیکان می‌رسد؛ احتمال غیبت سیدحسین حسینیفوتبالیست های متولد امروز؛ 26 جولایکاظمی، معاون باشگاه نساجی: مسئولان ذوب آهن به دنبال قاتل بروس لی هستنداز کیت دوم پاری سن ژرمن برای فصل 2018/19 رونمایی شد؛ پیراهن شماره 7 بر تن ام باپه (عکس)دانلود؛ گل ها و مهارت های برتر داگلاس کاستا در فصل 2017/18 (قسمت دوم)جهانبخش: برای رسیدن به هدفم سخت تلاش کردم؛ با آمدن به لیگ برتر، گام بزرگی در دوران فوتبالم برداشتمگزارش یک رسانه ترک از تلاش ترابزون اسپور برای جذب مجید حسینیاسکولز می خواهد پوگبا بیشتر از مغزش استفاده کند! (کاریکاتور)مباشری: حضور جپاروف در استقلال 50-50 است؛ منتظر هستیم تا شفر بازیکنان مدنظرش را اعلام کنددانلود؛ مروری بر دوران حرفه ای میشائیل بالاکرسمی؛ فدراسیون فوتبال برزیل قرارداد تیته را تا سال 2022 تمدید کردباشگاه استقلال تایید کرد؛ مذاکرات با ذوب آهن برای جذب تبریزی آغاز شددانلود؛ صحبت های علیرضا جهانبخش در مورد پیوستنش به برایتون (با زیرنویس فارسی)دانلود؛ حضور مالکوم در اردوی بارسلونا بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه حضور تیام در استقلال منتفی شدکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استیوونتوس ۲-۰ بایرن مونیخ؛ پیروزی زیر بارانِ فیلادلفیا با درخشش فاویلیرسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستاکیپ: ناصر الخلیفی روی فروشی نبودن رابیو اصرار می‌کندمباشری: تیام با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته است؛ استقلال از او شکایت می کندرسمی؛ ژلسون مارتینز به اتلتیکو مادرید پیوسترسمی؛ یوسف سیدی به تراکتورسازی تبریز پیوستچلسی برای فروش موراتا به میلان، بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو می خواهد؛ لئوناردو شاید به گزینه های دیگر فکر کندهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیمرسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوستمصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!میلان 1 (8)-(9) 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ در حاشیه نبرد رینا و جوئل پریرابارسلونا عملکرد دومینگوس کینا را زیر نظر داردبارسلونا عملکرد دومینگوس کینا را زیر نظر دارد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور

 معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۵ میلیون دلار محصولات صنایع دستی استان به خارج از کشور ارسال شد، که این میزان در مقایسه با صادرات هفت میلیون دلاری سال ۱۴۰۱، رشد دو برابری داشته است.


نورالله عبداللهی با بیان اینکه این آمار صادراتی جدا از ارسال شخصی هنرمندان است، افزود: دست بافته‌های داری، سفال، قلمکار و محصولات چوبی و فلزی همچون مینا از صنایع دستی است که در کشور‌های خارجی خریداران زیادی دارد.


معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: آلمان، امارات متحده عربی، ترکیه، ترکمنستان، پاکستان، عراق و افغانستان از کشور‌های مقصد صادراتی گمرکی صنایع دستی استان اصفهان هستند.


به گفته مجد الدین تاج رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان، استان اصفهان ۱۰۰ هنرمند شناسنامه دار فعال دارد.


استان اصفهان با داشتن یک سوم صنایع دستی جهان، مهد این هنر‌های دستی است.


۶۰۲ رشته صنایع دستی در دنیا شناسایی شده که ۲۹۹ رشته آن مربوط به ایران و از این تعداد، استان اصفهان میراث دار ۲۰۰ رشته است.


رشته‌های مینا، قلمکار، گلیم، قلمزنی، خاتم، فیروزه کوبی، منبت، خراطی و سفال از جمله صنایع دستی بومی استان اصفهان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو