Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@23:24:57 GMT

دیدار داورزنی با نماینده وزارت ورزش عمان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۲۸۶۵

دیدار داورزنی با نماینده وزارت ورزش عمان

خبرگزاری میزان- معاون ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با نماینده وزارت ورزش عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی در دیدار با فهد بن عبدالله الرئیسی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با این کشور در دو بخش ورزش و جوانان همکاری‌های مشترک نزدیکی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در رشته‌های مختلف در جهان جایگاه ویژه‌ای داشته و این ظرفیت را دارد که تجربیات خود را در اختیار کشورهای منطقه از جمله عمان قرار دهد تا زمینه رشد این رشته‌ها مانند کشتی، وزنه برداری، تکواندو، کاراته، ووشو، فوتبال، هندبال، والیبال، بسکتبال و... را در خاورمیانه و آسیا فراهم کند.

وی ادامه داد: برنامه‌های توسعه‌ای ایران در حوزه ورزش بانوان به طورجدی دنبال می‌شود و ورزشکاران بانوی کشورمان در میادین بزرگ بین المللی از جمله بازی های المپیک ومسابقات در سطح جهانی و آسیایی به نتایج بسیار خوبی دست یافته اند.

داورزنی عنوان کرد: بخش قابل توجهی از کاروان ورزشی ایران که به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند، بانوان ما هستند که امیدواریم بتوانند برای کشورمان در این میدان بزرگ افتخارآفرینی کنند.

فهد بن عبداالله الرییسی نیز گفت: روابط ایران و عمان بسیار نزدیک است و‌ در حوزه ورزش نیز دو کشور همکاری‌های مشترک بسیاری دارند. نزدیکی تهران و عمان فرصتی برای همکاری‌های بیشتر و تبادل تجربیات در حوزه ورزش است و دراین خصوص برگزاری‌های دوره‌های آموزشی تخصصی مشترک، اردوهای آموزشی، مسابقات دوستانه و تبادل نیروی انسانی تخصصی (مربی، لژیونر، مدرس و...) را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: از هرگونه توسعه همکاری در حوزه ورزش با ایران استقبال می‌کنیم. ورزش دروازه ارتباطات بیشتر بین کشورها است و در بخش ورزش زنان نیز با توجه به مشترکات فرهنگی و اسلامی آمادگی هرگونه همکاری‌های مشترک با ایران را داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد: ورزش عمان تجربه ای شیرین از حضور مربیان ایرانی دارد. امیدواریم در سال‌های آتی نیز بتوانیم از تجربیات و دانش فنی بیشتر مربیان ایرانی بهره بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: داورزنی معاون وزیر ورزش ورزش عمان معاون وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دعوت دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف از صنعت گاز ایران برای برگزاری کارگاه آموزشی ساخت داخل
  • برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده
  • تسهیل در مرزها به افزایش صادرات به افغانستان منجر می‌شود
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه