Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:33:19 GMT

مشکل تامین آب منطقه هفت در محمدیه را حل می کنیم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۲۹۴۱

مشکل تامین آب منطقه هفت در محمدیه را حل می کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرمحمدیه و ناحیه شهری مهرگان روز پنجشنبه با حضور داراب بیرانوندی مدیر عامل آبفای استان، شهردار و اعضای شورای شهر در صحن شورای شهر محمدیه برگزار شد.

مریم نخستین در این جلسه با بیان اینکه اولویت ما حل مشکلات و نیازهای اساسی شهروندان است اظهار کرد: شهرداری محمدیه در راستای حل مشکل آب منطقه هفت گام اول را محکم برداشته و طبق توافق درخصوص مشارکت در آبرسانی این محل سهم شهرداری ۳۰ درصد تعیین شده است که به صورت تهاتری با واگذاری زمین به آبفای استان اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیات رئیس شورای شهر محمدیه نیز با بیان اینکه آب عنصر حیاتی در زندگی است گفت: شورا و شهرداری محمدیه برای بهره مندی شهروندان از خدمات مطلوب بخصوص آب شرب آماده هرگونه همکاری و مشارکت با متولیان امر در این خصوص است.

رئیس شورای شهر محمدیه در ادامه به ضرورت بازنگری و بازسازی خطوط انشعاب آب محمدیه اشاره کرد و افزود: با توجه به فرسوده شدن تاسیسات آب محمدیه و همچنین اجرای طرح توسعه و بلند مرتبه سازی باید در خصوص ترمیم و تعویض لوله ها اقدام جدی شود.

بیات همچنین از آمادگی و همکاری شورا درخصوص الگوسازی بیشتر مصرف آب در محمدیه و مهرگان برای مشترکبن خبرداد و گفت: شورا و شهرداری این آمادگی را دارد تا با برگزاری همایش و چاپ بولتن و برشور نسبت به آگاه سازی در مصرف بهینه آب در بین خانواده ها همکاری کند.

حسنی رئیس کمسیون عمران شورا و شهرداری محمدیه نیز در این جلسه  خواستار استفاده از آب برگشتی تسویه شده فاضلاب محمدیه و مهرگان برای آبیاری فضای سبز منطقه شد.

وی بیان کرد: این جلسه برای رسیدگی به مطالبات مردم در خصوص آب بویژه آبرسانی منطقه هفت تشکیل شده و با مصوبات و تصمیماتی که دراین جلسه اتخاذ شده است امیدواریم بزودی مشکل آبرسانی این منطقه حل شود.

کد خبر 4357775

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین شهرداری محمدیه مریم نخستین بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند زیر سایه خورشید سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: این جلسه با دعوت مهدی چمران و با حضور اکثریت اعضا صبح امروز برگزار شد.

وی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی تصریح کرد: موضوعات داخلی در جلسه امروز مطرح شد و درباره کلیات برنامه‌ها و اقدامات شورا تا یک سال و نیم عمر این شورا نکاتی مطرح شد تا بتوانیم بر مبنای همدلی، همبستگی اقدامات را پیگیری و دنبال کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره شکایت دیوان عدالت اداری از شورای شهر تهران در رابطه با یکی از مصوبات شورا تصریح کرد: جزئیات این موضوع را نمی‌دانم و از ریاست شورای شهر تهران پیگیری بکند.

نادعلی در رابطه با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال جاری تصریح کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به اعلام معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال در مصلی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نمایشگاه پرمخاطب از جمله نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود، گفت: تاکید شورا بر این است که چنین نمایشگاه‌هایی در محل شهر آفتاب برگزار شود، اما مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال نیز در محل مصلی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مسئولان نمایشگاه شهر آفتاب اعلام کردند که مشکلی برای تامین مساحت مورد نیاز نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ندارند، گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد ملی و بین‌المللی است و قاعدتا در برگزاری این نمایشگاه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و همچنین در نهایت در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تصمیم می‌گیرد و امیدواریم ان‌شاءالله سال آینده، سال آخر این دوره از مدیریت شهری، سرانجام نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه