Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:58:20 GMT

مشکل تردد تانکرهای حامل سوخت به صورت ریشه‌ای حل شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۳۱۳۰

مشکل تردد تانکرهای حامل سوخت به صورت ریشه‌ای حل شود

رئیس پلیس راه کردستان گفت: مشکل تردد تانکرهای حامل سوخت باید به صورت اصولی و ریشه‌ای حل شود چون باعث وقوع حوادث ناگواری در استان شده است.

به گزارش ایسنا، عیسی گوهری روز پنج شنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان که با دستور کار حذف نقاط حادثه خیز استان برگزار شد، اظهار کرد: تردد تانکرهای حامل سوخت یکی از مشکلات اصلی استان است که نه تنها در زمینه تردد تانکرهای خارجی بلکه در تردد تانکرهای داخلی هم مشکلاتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید این مشکل به صورت اصولی و ریشه‌ای حل شود چون باعث وقوع حوادث ناگواری در استان شده است.

رئیس پلیس راه کردستان با اشاره به اینکه دو شب پیش هم شاهد واژگونی تانکر در سه راهی مریوان بودیم، عنوان کرد: مسیرها و دوربرگردان‌ها ایمن سازی نشده و دسترسی‌های غیرمجاز باعث وقوع چنین حوادثی شده است.

وی در ادامه پیشنهاد داد: تانکرهای خارجی که وارد شهر مریوان می‌شوند در این شهر توقف نداشته باشند و قبل از ساعت 2 ظهر از این شهر حرکت کنند تا به شب برخورد نکنند.

گوهری تاکید کرد: جاده‌های استان کردستان ظرفیت این حجم بالای کامیون را ندارند که قبلا هم در این زمینه نامه‌هایی را به تهران داده‌ایم اما به نتیجه نرسیده است.

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان هم در ادامه اظهار کرد: مناقصه برای 11 نقطه از 60 نقطه حادثه خیز استان در سال گذشته برگزار شده و برای نقاط دیگر هم تصمیمات خوبی گرفته شده است که نیاز هست اعتباراتی از محل استانی و ملی برای آن اختصاص یابد.

صلاح الدین محمدی، در ادامه به مشکل تعیین تکلیف کمربندی بهشت محمدی اشاره و تاکید کرد: لازم است که کمیته‌ای ویژه این مسئله را بررسی کند تا این مشکل برای همیشه حل شود.

وی بیان کرد: ما در حال روکش این مسیر هستیم که زهکشی آب‌های سطحی و مسئله حقوقی هم از دیگر مشکلات این مکان است.

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اعلام کرد: یک میلیارد تومان برای نقاط حادثه خیز به ما اختصاص داده‌اند در صورتی که ما فقط پنج میلیارد را برای روکش کمربندی بهشت محمدی هزینه کرده‌ایم.

وی در پایان از ایمن سازی فیزیکی 25 مدرسه و 40 مدرسه در حاشیه راه‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: در سال های 94 و 95 از 41 فقره تصادف تانکر در استان، فقط شش فقره از آن رانندگان عراقی بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تانکرهای حامل سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

محمود ایرانمنش با اشاره به برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی با مدیران و نیرو‌های مربوط گفت: تمام نیرو‌های خدمات‌شهری در مناطق مختلف شهر کرمان، در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین ماشین‌آلات و ادوات موردنیاز برای مقابله با بروز هرگونه مشکل در هنگام بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی و تمام محدوده‌هایی که احتمالا دچار آبگرفتگی می‌شود، پاک‌سازی و ساماندهی شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از مسدودشدن مسیر روان‌آب‌ها خبر داد و گفت: همچنین در کنار این اقدامات، هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های خارج از شهرداری و همراهی و همکاری مطلوب با تمام واحد‌های ستادی و اجرایی مشترک در مواجه با بارش‌های پیش رو و مجهزشدن مناطق به تجهیزات، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: توصیه ما به شهروندان، پرهیز از رهاسازی زباله‌ها در معابر و کانال‌ها، برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و نیز تسهیل فرآیند‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در زمان بارندگی‌های آینده با مرکز ارتباط مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان