Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در جریان این دیدار محمدرضا داورزنی ضمن خیر مقدم به "فهد بن عبدالله الرئیسی" به نقش مهم کشور عمان در منطقه اشاره کرد و از کشور عمان به عنوان کشور دوست و برادر یاد کرد و گفت : تلاش می کنیم با این کشور در دو بخش ورزش و جوانان همکاری های مشترک داشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگر از سخنانش به تعامل و همکاری های مشترک توسعه ای دو کشور در رشته والیبال اشاره کرد و توضیح داد که ایران و عمان برای توسعه این رشته از ظرفیت های فنی و زیر ساختی یکدیگر در شرایط مختلف استفاده کرده اند .
او گفت : ایران در رشته های مختلف در جهان جایگاه ویژه ای دارد و این ظرفیت را دارد که تجربیات خود را در اختیار کشورهای منطقه از جمله عمان قرار دهد و زمینه رشد این رشته ها مانند کشتی ، وزنه برداری ، تکواندو ، کاراته ، ووشو ، فوتبال ، هندبال ، والیبال ، بسکتبال و... را خاورمیانه و آسیا فراهم کند .
داورزنی همچنین به برنامه های توسعه ای ایران در حوزه ورزش بانوان اشاره کرد و توضیحاتی را در خصوص حضور ورزشکاران بانوی کشورمان در میادین بزرگ بین المللی و نتایج درخشان آنها دربازی های المپیک و مسابقات در سطح جهانی و آسیایی ارائه کرد .
او در این ارتباط با اشاره به اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا نکاتی را در خصوص آمادگی زنان حاضر در این رویداد بزرگ ورزشی ارائه کرد و افزود : بخش قابل توجهی از مسافران جاکارتا بانوان ما هستند که امید داریم تا بتوانند برای کشورمان در این میدان بزرگ افتخارافرینی کنند .
در ادامه این نشست فهد بن عبداالله الرییسی ، روابط ایران و کشورش را بسیار نزدیک توصیف کرد و اظهار داشت:درحوزه ورزش نیز دو کشور همکاری های مشترک بسیاری دارند .
او نزدیکی تهران و عمان را فرصتی برای همکارهای بیشتر و تبادل تجربیات در حوزه ورزش دانست و دراین خصوص برگزاری های دوره های آموزشی تخصصی مشترک ، اردوهای آموزشی ، مسابقات دوستانه وتبادل نیروی انسانی تخصصی (مربی ، لژیونر ، مدرس و... ) را مورد توجه قرار داد و گفت : ازهرگونه توسعه همکاری در حوزه ورزش با ایران استقبال می کنیم .
الرئیسی با بیان اینکه ورزش دروازه ارتباطات بیشتر بین کشورها است ، تصریح کرد که عمان در بخش ورزش زنان نیزبا توجه به مشترکات فرهنگی و اسلامی آمادگی هر گونه همکاری های مشترک با ایران را دارد .
وی در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد : ورزش عمان تجربه ای شیرین از حضور مربیان ایرانی دارد . امیدواریم در سالهای اتی نیز بتوانیم از تجربیات و دانش فنی بیشتر مربیان ایرانی بهره بگیریم .
انتهای پیام/

دیدار داورزنی با مشاور کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود

به گزارش «نماینده»، فداحسین مالکی گفت: سفر رئیس جمهور به پاکستان بسیار حائز اهمیت است چون این سفر در شرایطی صورت گرفته که منطقه آبستن تحولات است؛ از یک طرف با کشتار بی‌رحمانه اسرائیل در غزه روبه‌رو هستیم و از طرف دیگر این رژیم دست به عملیات مغایر با قوانین بین‌المللی به حمله به کنسولگری ایران در دمشق زده است؛ در این بین تحولات قفقاز و خیلی موضوعات دیگر در منطقه وجود دارد. این موارد به خوبی اهمیت سفر رئیس جمهور را نشان می‌دهد.

وی با بیان این‌که باید مسائل دوجانبه ایران و پاکستان ارتقاء پیدا کند، تصریح کرد: ایران و پاکستان روابط بسیار خوبی دارند آنها می‌دانند شیطنت‌های خارج از مرزهای دو کشور در مرزهای ایران و پاکستان به وجود می‌آید که باعث مشکلاتی در مرزهای شرقی شده است؛ بر این اساس این سفر می‌تواند دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید براساس موافقت‌نامه‌های قبلی بر روی موضوعات تجاری و اقتصادی تمرکز شود چون زمینه برقراری امنیت پایدار در مرزهای شرقی دو کشور را ایجاد می‌کند. در همین راستا است که در همین سفر هشت سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان امضاء شد.

مالکی یادآور شد: توجه پاکستان بر روی کراچی و ایران بر روی چابهار است این دو بندر در کنار هم می‌توانند زمینه‌ساز ارتقاء سطح تجارت و اقتصاد دو کشور باشند. موضوع راه‌آهن و خط انتقال و ساختن شهرک‌های صنعتی مشترک بین ایران و پاکستان در نوار مرزی حائز اهمیت است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: موضوعات دوجانبه و بین‌المللی بین ایران و پاکستان می‌تواند سطح مناسبات را تعریف کند قطعا حضور کشورهایی مثل ایران، پاکستان، چین و روسیه در منطقه نشان دهنده اهمیت این روابط است.

وی در پایان و در جمع‌بندی بیان کرد: اراده ایران و پاکستان بر افزایش ارتقاء سطح کیفی و کمی اقتصاد دو کشور است پس باید مبادلات مرزی از حد پنج میلیارد دلار هم عبور کند که این به افزایش روابط تجاری و اقتصادی و بازرگانی و همچنین ارتقاء سطح روابط فرهنگی و سیاسی نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • خیز ایران و پاکستان برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • کنعانی: ایران آماده همکاری با سایر کشور‌ها در زمینه زیست محیطی است