Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:48:55 GMT

زیر ساخت های بولاغلار نیر توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۳۵۰۵

زیر ساخت های بولاغلار نیر توسعه می یابد

اردبیل - ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت های گردشگری مناطق گردشگری از جمله منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر روز پنجشنبه دربازدید از منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیرافزود: یکی از مهمترین برنامه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ایجاد زیرساخت های مناطق گردشگری است تا سرمایه گذار به هنگام سرمایه گذاری با مشکل مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: منطقه نمونه گردشگری بولاغلار با دارا بودن بیش از 40 چشمه آب سرد جزو مناطق نمونه گردشگری کشور محسوب می شود.
مونسان همچنین از سرمایه گذاری بخش خصوصی در آبگرم های معدنی شهرستان نیر خبر داد.
دراین بازدید بهنامجواستاندار اردبیل هم حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی را مهمترین برنامه دولت در استان ذکرکرد و گفت: گردشگری یکی از محورهای توسعه گردشگری است و دراین راستا در دولت گام های موثری برداشته شده است.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع شده و یکی از مناطق گردشگری استان می باشد.
مونسان برای دیدار 2 روزه از استان روز چهارشنبه وارد اردبیل شد.
6016/7116

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گردشگري مونسان بولاغلار نير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد

فریدالدین نصریوف سفیر ازبکستان در بوشهر با اشاره به توسعه ارتباط ازبکستان با جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف اظهار داشت: ارتباط تجاری، اقتصادی، سیاسی و سرمایه‌گذاری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان توسعه یافته است.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدار رئیس جمهوری ایران و ازبکستان گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی اکو در دیدار با رئیس جمهور ازبکستان بر گسترش همکاری‌ها، مشارکت فعالان بخش خصوصی و افزایش تعاملات اقتصادی دو کشور تأکید کردند.

وی از افزایش حجم مبادلات تجاری ایران با ازبکستان خبر داد و بیان کرد: حجم مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان سال گذشته به ۵۰۰ میلیون دلار رسید و امسال به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد.

نصریوف، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو را فرصت مهمی در توسعه مبادلات تجاری نام برد و گفت: هدف سفر به استان بوشهر توسعه روابط اقتصادی و تجاری ازبکستان با این استان است.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توسعه روابط اقتصادی و تجاری با استان بوشهر در دستور کار قرار دارد گفت: اکنون میزان مبادلات تجاری ازبکستان با کشور‌های افغانستان یک میلیارد، روسیه ۱۰ میلیارد و چین ۱۰ میلیارد دلار است.

استاندار بوشهر نیز در نشست با سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با تشریح ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری استان بوشهر اظهار داشت: این استان ضمن اینکه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است در بخش تولید محصولات صنعتی و کشاورزی نیز دارای ظرفیت بالایی است.

احمد محمدی زاده، تولید ۴۰ نوع محصول خرما در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر ۵۰ درصد میگو پرورشی کشور را تولید می‌کند که این دو محصول، بازار خوبی در ازبکستان دارد.

وی با تاکید بر آمادگی توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان بیان کرد: اعزام هیئت‌های تجاری ایران و ازبکستان به دو کشور و ایجاد نمایشگاه ارائه محصولات در بوشهر و تاشکند می‌تواند در توسعه ارتباط و معادلات تجاری اثربخش باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است