Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ناصر سرگلزایی مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت ولادت امام رضا (ع)، حدود سه هزار و 200 نفر زائر و مجاور حرم مطهر رضوی از خدمات درمانی رایگان دارالشفاء امام (ع) به مدت 24 ساعت، از شب ولادت تا ساعت 19، سوم مرداد 1397 استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگلزایی افزود: این خدمات رایگان شامل ویزیت پزشکان عمومی و خدمات بخش پرستاری مانند نوار قلب عمومی و تخصصی، تزریق عضلانی و داخل سرم، سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی، کنترل فشار خون، آزمایش قندخون، بخیه و پانسمان می‌شود.
وی ادامه داد: از میان این سه هزار و 200 نفر، بیش از هزار و 600 نفر فقط از خدمات رایگان بخش پرستاری دارالشفاء امام (ع) مانند اورژانس و تزریقات بهره‌مند شدند.
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی افزود: همچنین در این مدت، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی ویژه خواهران در دو رواق حضرت زهرا (س) و دارالحجه فعال شد تا بانوان با آرامش خاطر در ویژه برنامه‌های میلاد امام رضا (ع) شرکت کنند.
وی به تقویت نیرو‌های دارالشفاء امام (ع) در سال‌روز میلاد امام هشتم (ع) نیز اشاره و بیان کرد: در دهه کرامت، از مراجعین زائر و مجاور دارالشفاء امام (ع) با هدف گرامیداشت این ایام خجسته و جلوگیری از گرمازدگی با شربت پذیرایی شد.   انتهای پیام//ف. ن. 3200 زائر از خدمات درمانی رایگان دارالشفا در رور ولادت امام رضا (ع) بهره‌مند شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی