Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@17:17:19 GMT

تزریق واکسن مننژیت به 72 هزار زائر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۳۷۲۲

تزریق واکسن مننژیت به 72 هزار زائر

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حسن صفاریه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر، با اشاره به فعالیت 164 مرکز واکسیناسیون هلال احمر در سطح کشور گفت: «تاکنون حدود 72 هزار نفر از زائران به مراکز واکسیناسیون در 31 استان کشور جهت تلقیح واکسن مننژیت مراجعه کرده اند که حدود 11 هزار نفر از آنها مربوط به استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران جمعیت هلال احمر حج تمتع درمان واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با انجام ۷۵ عملیات امدادی از بیست‌‍وهفتم فروردین تا سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی افزود: با انجام ۷۵ عملیات امدادی از بیست‌وهفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آب‌گرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر برای اسکان افراد متأثر از سیل برپا شد.

کد خبر 745752

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم