Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، دادگستری شهرستان سیاهکل با ۸۲ درصد ابلاغ الکترونیک صادره در جایگاه اول قرار دارد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، در پایان گردهمایی فصلی روسا و دادستان واحد‌های قضایی گیلان، از روسای برترین واحد‌های قضایی فعال در سامانه ابلاغ الکترونیک تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رتبه بندی بر اساس آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، دادگستری شهرستان سیاهکل با ۸۲ درصد ابلاغ الکترونیک صادره در جایگاه اول استان گیلان قرار دارد. همچنین مجتمع خانواده دادگستری شهرستان رشت با ۸۱ درصد موفق به کسب رتبه دوم گردید.

حوزه قضایی خشکبیجار، مجتمع شورا‌های حل اختلاف رشت، مجتمع دادگاه‌های تجدیدنظر استان و مجتمع دادگاه‌های کیفری ۲ شهرستان رشت به ترتیب با ۷۴، ۷۲، ۷۱.۹۱ و ۷۱.۶۳ درصد در رتبه‌های بعدی برترین صادرکنندگان ابلاغ الکترونیک قرار دارند.

گفتنی است مبنای محاسبه امتیاز واحد‌های قضایی در این رتبه بندی درصد صدور ابلاغ الکترونیک نسبت به کل ابلاغیه‌های صادره است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابلاغ الکترونیک قضایی سامانه ثنا دادگستری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود