Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال طلایی پوشان در نقش جهان.

طرفداری- در چارچوب هفته نخست لیگ برتر ایران، دو تیم سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران

فولاد مبارکه سپاهان - صنعت نفت ‏آبادان

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پنج مرداد 97 ساعت 20:45
داوران: سیدرضا مهدوی - امیررضا آشور ماهانی - احد سلطانی - سیدعلی میرغفاری

ناظر: حسین عسگری

ورزشگاه نقش جهان

پیش بازی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پشت سر گذاشتن فصلی ناموفق با انجام تغییرات در کادرفنی و بازیکنان خود، برای لیگ هجدهم خود را آماده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان سپاهان ابتدا امیر قلعه نویی را به خدمت گرفتند، مربی نامداری که سابقه قهرمانی را به همراه سپاهان را در کارنامه خود دارد. امیر قلعه نویی با به خدمت گرفتن بازیکنانی همچون محمد ایرانپوریان، کی روش استنلی، خالد شفیعی، بختیار رحمانی، پیام نیازمند، سجاد شهباززاده و مهدی کیانی تیم خود را تقویت کرد. سپاهان فعال ترین تیم در آغاز نقل و انتقالات بود و به سرعت بازیکنان مد نظر خود را جذب کرد و یکی از نخستین تیم هایی بود که تمرینات خود را آغاز کرد. تمرینات سپاهان از 26 خرداد زیر نظر قلعه نویی آغاز شد.

تیم فوتبال سپاهان چند اردوی تدارکاتی برگزار کرد. این تیم در اردوی کرج، به مصاف فولاد خوزستان و پارس جنوبی رفت که یک پیروزی و یک تساوی حاصل کار شاگردان قلعه نویی بود.

اردوی دوم سپاهان در ترکیه بود. طلایی پوشان در این اردو سه بازی دوستانه انجام دادند که دو برد و یک تساوی حاصل کار شاگردان قلعه نویی بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از جدایی فراز کمالوند، پائولو سرجیو پرتغالی را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد. سرمربی که بنا به گفته عیسی زاده، مدیر عامل صنعت نفت با شناخت کامل به این تیم آمده و بازیکنان را در مراسم معارفه با اسم صدا زده است. احمد عبدالله زاده، اکبر ایمانی، بهنام برزای، شهاب گردان بازیکنانی بودند که به صنعت نفت آبادان اضافه شدند. از طرف دیگر پس از قطع هکماری با فراز کمالوند، بازیکنانی همچون داود نوشی صوفیانی، محمد شادکام، مگنو باتیستا، علی عبدالله زاده، زبیر نیک نفس، مجتبی مقتدایی، مسعود ابراهیم زاده، لوسیانو پریرا، سوشا مکانی و مرتضی اسدی از جمع بازیکنان صنعت نفت جدا شدند. تمرینات صنعت نفت از 1 تیر ماه شروع شده است.

جدال دو تیم طلایی پوش در هفته نخست لیگ برتر بسیار تماشایی خواهد بود.

تقابل های دو تیم 

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسسپاهانصنعت نفت آبادانپیش بازی و گزارشبرچسب‌ها: سپاهان-صنعت نفت آبادانپائولو سرجیوامیر قلعه نوییورزشگاه نقش جهانکرار جاسممحمد ایرانپوریاناحمد عبدالله زادهکی روش استنلی سوارز برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر پیش بازی سپاهان - صنعت نفت آبادان؛ ماجراجویی مرد پرتغالی در قلمرو ژنرالنیکو کواچ: با وجود جذب رونالدو، یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا نیستدانلود؛ کیلیان ام باپه، شماره 7 جدید پاری سن ژرمندورتموند خواهان جذب بنجامین بوریژو؛ رن برای فروش هافبکش 25 میلیون یورو می خواهدقیمت علیرضا جهانبخش در فوتبال فانتزی لیگ برتر انگلیس اعلام شدآدیداس از کفش‌های جدید لیونل مسی رونمایی کرد (عکس)بازیکنان و کادرفنی استقلال برای ثبت قراردادهایشان به هیئت فوتبال رفتندرسمی؛ آماتو چیچیرتی، وینگر ناپولی به پارما پیوستدانلود؛ ویدیو باشگاه چلسی به مناسبت پیوستن رابرت گرین به این تیمهاجیمه موری‌ یاسو به عنوان سرمربی جدید ژاپن انتخاب شدموندو: ایجنت فرنکی دی یونگ روز شنبه دوباره با آژاکس مذاکره خواهد کردالگری: فاویلی به جنوا خواهد پیوست؛ رونالدو به عنوان مهاجم بازی خواهد کردتوئیت؛ شروع مجدد مسابقه پیش‌بینی طرفداریرسمی؛ ترکیب تیم های آرسنال و اتلتیکو مادریددیدار محمدرضا داورزنی با نماینده وزارت ورزش عمان؛ امیدواری برای همکاری های ورزشی بین دو کشورداوید سیلوا: احتمالاً پس از پایان قراردادم از منچسترسیتی جدا خواهم شد؛ از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع خواهیم کردگیشه مطبوعات خارجی؛ پنج شنبه، 16 جولای 2018دانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن تیبو کورتوا به چلسی (2011)موندو: اورتون حالا پیشنهادی نزدیک به 25 میلیون یورو برای دینیه ارائه کرده استآغاز فروش پیراهن جدید نیوکاسل برای فصل 2018-2019 بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه حضور تیام در استقلال منتفی شدکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استیوونتوس ۲-۰ بایرن مونیخ؛ پیروزی زیر بارانِ فیلادلفیا با درخشش فاویلیرسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستاکیپ: ناصر الخلیفی روی فروشی نبودن رابیو اصرار می‌کندمباشری: تیام با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته است؛ استقلال از او شکایت می کندچلسی برای فروش موراتا به میلان، بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو می خواهد؛ لئوناردو شاید به گزینه های دیگر فکر کندرسمی؛ یوسف سیدی به تراکتورسازی تبریز پیوستمیلان 1 (8)-(9) 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ در حاشیه نبرد رینا و جوئل پریراهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیمرسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوستمصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!مورینیو: دارمیان در صورت دریافت پیشنهادی مناسب جدا می شود؛ حالا از لیورپول انتظار قهرمانی می رودبارسلونا عملکرد دومینگوس کینا را زیر نظر داردبارسلونا عملکرد دومینگوس کینا را زیر نظر دارد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا محمدی اظهار کرد: این زیستگاه خرس قهوه‌ای در ارتفاعات کبیرکوه در بخش شرقی کبیرکوه واقع است و منطقه‌ای صعب‌العبور است، فرد مصدوم شده از دامداران بومی منطقه است که دام‌های خود را وارد قلمرو زیستی خرس کرده است.

وی افزود: وقتی خرس برای فرزندانش احساس خطر کند، ممکن است به واردشدگان به زیستگاهش حمله کند.

محمدی با بیان اینکه جمعیت خرس در این منطقه معدود است، خاطرنشان کرد: ممکن است خرس برای تأمین غذا دست به حمله زده باشد، آنچه مسلم است ورود دامدار به قلمرو خرس است که با این ورود ۶ رأس دام دامدار نیز تلف و خود دامدار نیز مصدوم شده است.

معاون اداره‌کل محیط زیست استان ایلام تأکید کرد: خرس به هیچ وجه وارد قلمرو و زندگی مردم منطقه نشده است و در جای مرتفعی در کوه است که زیستگاه خود اوست.

اورژانس پیش‌بیمارستانی اعلام کرده خرس به یک مرد ۵۱ ساله دره‌شهری حمله کرده است و وی زخمی شده است.

کد خبر 848141 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان ایلام محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • حمله خرس به دامدار ایلامی و تلف دام‌هایش
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی