Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@13:10:38 GMT

ملت یمن نیازی به وام بانک بین‌المللی ندارد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۴۴۶۶

ملت یمن نیازی به وام بانک بین‌المللی ندارد

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتقاد از درخواست دولت مستعفی این کشور از بانک بین‌المللی برای پرداخت وام اعلام کرد ملت یمن نیازی به گرفتن وام از بانک بین‌المللی ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری شهاره‌نت، محمدعلی حوثی متعهد شد در صورتی که بانک مرکزی به صنعا پایتخت بازگردد حقوق همه کارکنان دولتی این کشور همچون زمان پیش از فرار عبد ربه منصور هادی رئیس دولت مستعفی یمن پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوثی در کاربری توییتر خود در واکنش به اقدام دولت منسوب به منصور هادی در گرفتن وام سه میلیارد دلاری از بانک بین‌المللی پول برای پرداخت حقوق کارمندان نوشت: «همه درآمدهایی را که در تصرف مزدوران است به بانک مرکزی یمن در صنعا بازگردانید من پرداخت حقوق کارمندان را تضمین می‌کنم.»

وی تاکید کرد یمن نیازمند وام گرفتن از بانک بین‌المللی یا دیگر جاها نیست.

حوثی با تشکیک در محل هزینه‌کرد وامی که دولت مستعفی به بهانه پرداخت حقوق کارمندان دولت درخواست داده اعلام کرد: «بعید نیست شایعه وام فقط برای برداشت پول بیشتر برای واریز دلار به حساب مزدوران باشد.»

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خطاب به دولت مستعفی گفت: «اعضای این دولت تعهد داده بودند به‌ محض موافقت شورای امنیت با انتقال بانک به عدن حقوق‌ها را پرداخت می‌کنند ولی به وعده خود عمل نکردند. دولت مستعفی همچنین مدعی شده بود دریافت ودیعه عربستان راهکاری جادویی برای اقتصاد یمن و پرداخت حقوق‌هاست ولی باز هم به وعده خود عمل نکردند و امروز به بهانه پرداخت حقوق به‌دنبال دریافت استقراض خارجی هستند.»

انتهای پیام/ 4033

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان و حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است البته فراموش نکنید،  سال گذشته تا بهار هنوز حق‌التدریس 6 ماه سال گذشته معلمان پرداخت نشده بود.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

پرداخت حقوق زمستان 1402 معلمان حق‌‌التدریس به‌زودی

فرهادی درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی بیان کرد: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی ماه 1402 پرداخت شده است و تا هفته معلم باقی مانده حقوق آنها را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • ۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت
  • ۲ کشتارگاه دامی نیازی به حدفاصل با یکدیگر ندارند
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود
  • پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت