Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: پذیرش و ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه هفتم دوره اول متوسطه در مدارس نمونه دولتی، بر اساس عملکرد تحصیلی و فعالیت‌های فرهنگی، هنری پژوهشی و ورزشی دانش آموزان در دوره ابتدایی است. فرهاد اسماعیلی افزود: جذب دانش آموز ورودی در این مدراس بر اساس فرم امتیاز بندی انجام می شود و مهمترین ملاک آن عملکرد تحصیلی دانش آموزان در پایه پنجم و ششم ابتدایی و کسب مقیاس خیلی خوب در همه دروس و یا کسب مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه" در این امتیاز بندی همه جنبه‌های هوش و استعداد دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود " افزود: علاوه بر عملکرد تحصیلی، حفظ جزء یا کل قرآن، کسب رتبه‌های برتر منطقه‌ای، استانی و کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز، مسابقات فرهنگی و هنری، جشنواره‌های مختلف و مسابقات ورزشی در دوران تحصیل در مقطع ابتدایی از دیگر ملاک‌های امتیاز بندی است.
اسماعیلی گفت: فعالیت‌های پژوهشی همچون تالیف کتاب یا ثبت اختراع، عضویت در تشکل‌های دانش آموزی، قرار گرفتن در محدوده آدرسی مدارس نمونه دولتی بر اساس محل سکونت یا تحصیل، فرزند فرهنگیان و خیران مدرسه ساز و فرزندان خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر هم از دیگر ملاک‌های امتیاز دهی در این فرایند است.
وی تاکید کرد: اولیای دانش آموزان لازم است حداکثر تا ۱۵ مرداد با در دست داشتن مستندات لازم برای امتیاز بندی، به مدارس مورد نظر خود مراجعه کنند.
اسماعیلی گفت : جذب دانش آموزان در این مدراس تنها بر اساس امتیاز کسب شده در این فرایند انجام می شود و اولیای دانش آموزان لازم است علاوه بر پیش ثبت نام در این مدارس، نسبت به ثبت نام فرزندان خود در سایر مدارس مورد نظر خود هم اقدام کنند تا در صورت ندادشتن شرایط برای ورود به مدارس نمونه دولتی، از ثبت نام در سایر مدارس باز نمانند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زمان ثبت نام فارس شیراز خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس مدارس نمونه دولتی ثبت نام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند