Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@12:15:49 GMT

تولد در آمبولانس جهرم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۴۶۳۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمد رحمانیان مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جهرم گفت: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ جهرم و تقاضای اعزام آمبولانس، بلافاصله تیم امدادی اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای تادوان به محل روستای تو گوکون اعزام شدند.
رحمانیان ادامه داد: پس از رسیدن کارشناسان فوریت‌های پزشکی بر بالین مادر باردار و با انجام اقدامات حمایتی، بلافاصله مادر به داخل آمبولانس منتقل می‌‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: طی انتقال مادر باردار درد زایمان تشدید شده که به کمک کارشناسان اورژانس مادر نوزاد خود را به دنیا آورده و پس از اقدامات درمانی مناسب، نوزاد دختر و مادر هر دو در وضعیت مطلوبی به بیمارستان خفر منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تولد آمبولانس جهرم دختر خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر

فرماندار شاهرود از تصادف شدید زنجیره‌ای در محور شاهرود-آزادشهر خبرداد. - اخبار استانها -

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شاهرود، اظهار داشت: در این سانحه رانندگی 6 خودرو به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اعزام نیروهای اورژانس شاهرود به محل وقوع حادثه خاطرنشان کرد: علاوه بر اعزام سه تیم امدادرسانی شامل یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هلی‌کوپتر آمبولانس به محل وقوع حادثه، نیروهای پایگاه اورژانس "تیل‌آباد" نیز به محل سانحه اعزام شدند.

فرماندار شاهرود با اشاره به امدادرسانی به مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی تصریح کرد: سه بیمار بدحال است حادثه با پرواز به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

جلالی اضافه کرد: محل دقیق این سانحه رانندگی، گردنه خوش ییلاق واقع در دو کیلومتری بعد از راهدار خانه خوش ییلاق به سمت شاهرود بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات امداد و نجات، تردد در محور شاهرود-آزادشهر از سر گرفته شد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • انجام ۶۲۳ مأموریت اورژانس جهرم در تعطیلات نوروز
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق در کلستان شیراز
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در استان اردبیل
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در اردبیل