Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@18:52:53 GMT

تازه‌ترین جنایت آمریکا در دیرالزور

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۴۷۰۵

تازه‌ترین جنایت آمریکا در دیرالزور

وزارت خارجه عراق امروز پنجشنبه با محکوم کردن حملات تروریستی اخیر در شهر السویداء در جنوب سوریه، بر حمایت بغداد از دمشق برای پاکسازی کامل سوریه از لوث تروریسم تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، احمد محجوب سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت: این وزارتخانه انفجار تروریستی در شهر السویداء سوریه را محکوم و به خانواده های شهدا تسلیت و برای زخمی ها شفای عاجل آرزو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش ائتلاف «صدر» به تشکیل دولت موقت

وی افزود: اقدامات گروه های تروریستی در این زمان تاکیدی بر ناامیدی تروریست ها بعد از شکست های پی در پی و بازگشت حاکمیت قانون و نظم و امنیت در خاک سوریه است.

این سخنگو گفت: وزارت خارجه عراق، تروریسم را با هر اسم و نوعی رد می کند و بار دیگر بر موضع ثابت خود در قبال مسئله فلسطین و کمک به وحدت سرزمینی سوریه و آزادسازی کامل خاک سوریه تاکید می کند.

شهر السویداء صبح روز چهارشنبه سوم مرداد شاهد سه انفجار تروریستی همزمان با حمله گروه تروریستی داعش به چند روستای ریف السویداء بود.

وزارت بهداشت السویداء از شهادت بیش از ۵۰ نفر و زخمی شدن ۷۸ نفر دیگر در حمله داعش به شهر السویداء و ریف آن خبر داده بود.

گسترش دامنه امنیت حومه درعا و قنیطره

ستاد اطلاع رسانی جنگ سوریه از گسترش کنترل روستای المزیرعه و دریاچه سد عدوان در شمال شهرک جلین در ریف شمال غربی درعا از سوی نیروهای ارتش و ورود این نیروها به روستای الحمیدیه در ریف القنیطره خبر داد.

خبرگزاری دولتی سوریه اعلام کرد: نیروهای راتش وارد روستای الحمیدیه بعد از پایان حضور تروریست ها در آن شدند.

جنایت ائتلاف آمریکایی در دیرالزور

واحد موسوم به هماهنگی گروههای تروریست در سوریه گفت که در حمله هوایی ائتلاف آمریکایی به شهرک السوسه در ریف شهر دیرالزور چهار غیرنظامی کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام کره شمالی السویداء تحولات منطقه داعش سوریه عراق گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه در دویست و یازدهمین روز تجاوز اشغالگران به این باریکه آمار جدید قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در نوار غزه شد که ۳۲ شهید و ۴۱ زخمی بر جای گذاشت.

به نقل از الجزیره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ زخمی رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داد دو کودک در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محله الصبره در جنوب شهر غزه شهید شدند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند تعدادی سرباز زخمی صهیونیست با استفاده از پنج بالگرد از غزه به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر جنگ ویرانگری را علیه مردم غزه به راه انداخت و با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس همچنان به این جنگ ادامه داده و به عملیات نظامی در شهر رفح تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد