Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی در خصوص هفدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گفت: برای دوره بعد جشنواره هدف ما حرکت به سمت کیفی سازی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است، در واقع در دوره بعد ما به دنبال ارتقا سطح آثار این جشنواره در رشته ها و گرایش های مختلف هستیم.

محمدمجتبی حسینی معاون امور هنری در گفتگو با خبرگزاری شبستان، در حاشیه شانزدهمین اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در خصوص آغاز فعالیت هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و همکاری بیشتر معاونت امور هنری در این جشنواره و ارائه ایده های نو گفت: طبیعتا جشنواره های هنری فرهنگی بنیاد امام رضا(ع) با مشارکت معاونت های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق می افتد و ستاد مرکزی بخش های مربوط به تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی ذیل معاونت هنری وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معاونت هنری طی یک تفاهم نامه ای که با بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) به همراه تفاهم نامه های استانی که دارد درواقع یکی از حامیان اصلی این جشنواره است، برای دوره بعد جشنواره هدف ما حرکت به سمت کیفی سازی جشنواره بین المللی مام رضا(ع) است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در دوره بعد ما به دنبال ارتقا سطح آثار این جشنواره در رشته ها و گرایش های مختلف هستیم.

حسینی در مورد اضافه شدن رشته های جدید به جشنواره سال آینده خاطرنشان کرد: در این راستا بستگی دارد در هراستان چه استعداد وجود داشته باشد، باتوجه به اینکه توزیع جشنواره های امام رضا(ع) استانی است موضوع این است که برای هنرهای که از ترکیب چند هنر جدید به وجود آمده است اگر ظرفیتی در استانی پدید آمد و این ظرفیت وجود داشت حمایت خواهیم کرد تا به یک‌ گرایش تبدیل شود.

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع مجلس امام رضا ایران ترامپ شانزدهمین جشنواره امام رضا ع مراسم اختتامیه مشهد آمریکا هنرهای جدید جشنواره امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود