Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اردستان گفت: فعالیت ستاد نماز جمعه توسط مردم مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته وحدود 90 درصد مردم از فعالیت های این ستاد رضایت داشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر امروز به مناسبت پنجم مرداد روز اقامه اولین نماز جمعه کشور در نشست خبری خود در محل دفتر امام جمعه اردستان اظهار کرد: بعد از 39 سال که از تأسیس اقامه اولین نماز جمعه می گذرد مردم هنوز با شور و شعف بالایی در این مراسم شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این روز ستاد نماز جمعه اردستان ضمن فضاسازی محل نماز جمعه از ائمه جمعه سابق و خانواده آنان تجلیل خواهد کرد.

امام جمعه اردستان گفت: اصحاب رسانه به عنوان رسانه صادق مواردی که مربوط به برگزاری نماز جمعه وجود دارد را تذکر و اطلاع دهند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه انعکاس اخبار نماز جمعه ترویج یکی از اصل های اساسی دین خواهد بود، تصریح کرد: به همین منظور مسابقه کتابخوانی «خانواده مهدوی» که کتاب آن در بین مردم توزیع خواهد شد برگزار خواهد شد و به 10 نفر کمک هزینه سفر مشهد مقدس اعطا می شود.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: همچنین برنامه های ورزشی همچون جام آدینه در قالب مسابقه فوتبال و همچنین پیاده روی خانوادگی با همکاری اداره ورزش و جوانان اردستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دهشیری اعلام کرد: ضمن تجلیل از خانواده شهدای ستاد نماز جمعه سعی می شود تا جلسه شورای اداری در همین زمینه برگزار شود تا مسئولان قدردان نماز جمعه باشند.

وی افزود: همه ادارات می دانند نماز جمعه اثرگذار بوده و برای همه ادارات این فرصت را قرار داده ایم تا تریبون نماز جمعه در اختیارشان قرار گیرد، لذا باید این همکاری دو سویه باشد.

امام جمعه اردستان با اعلام این مطلب که در یک سال گذشته 12 جلسه ستاد اقامه نماز جمعه برگزار شده است، افزود: فعالیت این ستاد توسط مردم مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته وحدود 90 درصد مردم از فعالیت های ستاد رضایت داشته اند.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد: احکام نماز جمعه و دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص نماز جمعه بازتاب داده می شود و مرکزی برای جوابگویی به سوالات شرعی در دفتر امام جمعه ایجاد شده و 24ساعته پاسخگو خواهد بود.

وی گفت: ستادی با نام «افتخار به گذشته و امید به آینده» تشکیل می شود تا با برگزاری جشن بزرگی در خصوص جشن انقلاب به مناسبت 22 بهمن یک بازنگری انجام شود تا اصل قضایا از بین نرود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگیان به‌عنوان قهرمان ملی معرفی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: کسی که از مقام پروردگار بترسد و نفس خود را از هوا و هوس نگه‌دارد در بهشت جای خواهد داشت همچنین انسان‌ها باید مراقب گفتار خود باشند و کاری نکنند که دیگران را از چشم مردم دور کنند.

وی افزود: در آستانه شب شهادت امام صادق (ع) قرار داریم، در دوران امامت خود با توجه به شرایط دوران جامعه خود، بهترین استفاده را برد و حکومت بنی امیه در آن دوران روز به روز ضعیف‌تر شد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) زندگی پر فراز و نشیب داشت و با پنج تن از خلفای امیه و دو تن از بنی‌عباس معاصر بود، مراسم ویژه‌ای برای شهادت این امام بزرگوار در شهرستان با حضور هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جمع معلمان سخنان خوبی را بیان کردند، الگوهای جامعه فرهنگی باید به‌عنوان قهرمان ملی برای کشور معرفی شوند چرا که الگوی مناسبی هستند و برای نشان دادن اهمیت معلم از آن تشکر می‌شود که باید این اهمیت شناخته شود.

وی بیان کرد: جوانان به منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل توجه کنند و برخورد خشن پلیس با دانشجویان حامی ملت غزه در آمریکا بسیار ناپسندیده است که بیش از ۵۰ دانشگاه با دانشجویان فرهیخته از غزه حمایت کردند.

امام جمعه اردستان یادآور شد: امید می‌رود مردم مظلوم غزه طعم آزادی را بچشند و این تراژدی غم انگیز به پایان برسد چرا که این مردم نیازمند امنیت و آرامش هستند.

دهشیری ادامه داد: شاهد بودیم در ۲۶ فروردین ایران اسلامی یک عملیات موفقیت‌آمیز به نام وعده صادق داشت که این عملیات به کام صهیونیست‌ها تلخ بود و هرکجا بسیج، سپاه و نیروهای مسلح حضور داشته باشند خوش درخشیده‌اند که در حوزه‌های مختلف نیز حضور دارند.

وی تاکید کرد: فشار اقتصادی بر مردم قابل تحمل نیست، مسؤولان باید با مفسدان اقتصادی یک برخورد قاطع داشته باشند که این‌ها موجبات کوچک‌تر شدن سفره مردم را فراهم می‌کنند همچنین نبض بازار را در دست دارند.

کد خبر 6095742

دیگر خبرها

  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • فرهنگیان به‌عنوان قهرمان ملی معرفی شوند
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید