Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@16:04:18 GMT

ولخرجی با کارت عابر بانک دیگران

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۵۰۵۵

ولخرجی با کارت عابر بانک دیگران

به گزارش امتداد، سرهنگ فرهاد حیدری رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی، گفت: چند تن از رانندگان به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند که کارت عابر بانک به همراه رمز آن را برای حل مشکل مسافر به وی تحویل، ولیکن وی پس از ورود به بیمارستان دیگر باز نگشت و پس از دقایقی از کارتشان وجوه مختلفی برداشت شده است، که شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور ماموران کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

خرید ۱۸۰میلیون تومان طلا با جعل کارت عابربانک

وی با بیان اینکه رانندگان خودروها که مدتی با مسافر گفت و گو کرده و توانسته بودند چهره وی را مشاهده و به خاطر بسپارند، گفت: با راهنمایی رانندگان تصویری از چهره سارق تهیه و در اختیار ماموران قرار داده شد. 

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران هنگام گشت زنی در مناطق احتمالی وقوع جرم، متوجه استمداد دو تن از شهروندان شدند که مدعی بودند سارق کارت عابر بانکشان را در پاساژ پایتخت مشاهده و اکنون سارق در پاساژ حضور دارد که بلافاصله ماموران در یک عملیا ت غافلگیرانه سارق را دستگیر و پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار دادند. 

حیدری با اشاره به اعتراف سارق به ۱۰ فقره سرقت، افزود: متهم در بازجویی انجام شده اقرار کرد: جلوی بیمارستانی به عنوان مسافر سوار خودروی اشخاص می شدم و از رانندگان می خواستم تا جلوی بیمارستان دیگری وی را پیاده کنند و در طول مسیر به روش های مختلف رانندگان را اغفال و اعتماد آنان را جلب می کردند تا اینکه موفق می شدم کارت عابربابک و رمزشان را اخذ و با حل مشکلم در بیمارستان به آنان پس دهم.

این سارق اقرار کرد: وارد بیمارستان می شدم و به سرعت از در دیگر خارج و بدین صورت متواری می گشتم و با کارت عابر بانک و رمز رانندگان، گوشی و ساعت می خریدم .

رئیس کلانتری گاندی با اشاره به اینکه متهم از ۱۰ تن از رانندگان به همین شیوه سرقت و مبلغی حدود ۴۰ میلیون تومان سرقت کرده بود، بیان داشت: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد