Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@10:29:02 GMT

برترین های گلف بانوان همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۵۴۱۶

برترین های گلف بانوان همدان معرفی شدند

محمدعلی قاسمی در حاشیه برگزاری این رقابت ها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این پیکارها 21 ورزشکار در رده سنی آزاد در زمین اختصاصی مینی گلف همدان رقابت کردند.
وی بیان کرد: در این مسابقات که در 18 میدان اصلی برگزار شد، سوگل ایزدی عنوان قهرمانی را به دست آورد، فائزه هاشمی نائب قهرمان شد و کیمیا حسین زاده توانست بر سکوی سوم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره مینی گلف در همدان گفت: جشنواره خانوادگی گلف با شرکت 90 نفر از شهروندان علاقه مند به این ورزش در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور برگزار شد.
وی افزود: از اهداف این جشنواره توسعه و معرفی رشته گلف و زیر مجموعه های آن به عنوان ورزشی مفرح ، بدون آسیب و کم هزینه برای پرکردن اوقات فراغت تمامی اعضای خانواده ها بدون محدودیت سنی بود.
وی یادآور شد: در پایان این جشنواره رقابتی تیم همدان 2018 متشکل از امیر حسین احقر و مهسا احقر قهرمان شد، تیم بوعلی سینا متشکل از اکام کاتورانی و آرتا کاتورانی 2 بازیکن آفریقایی مینی گلف در جایگاه دوم ایستاد و تیم هگمتانه متشکل از ستاره حسینی و پریا حسینی در جای سوم قرار گرفت.
دبیر هیات گلف همدان خاطرنشان کرد: در راستای توسعه این رشته ورزشی به طرح های همگانی توجه جدی داریم ضمن اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد باشگاه و زمین های گلف استقبال می کنیم.
در پایان این رقابت ها به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
هم اکنون حدود 200 گلف باز به صورت سازمان یافته و بیمه شده در سطح همدان فعالیت مستمر دارند.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اوقات فراغت بخش خصوصی خانواده سرمایه گذاران عنوان قهرمانی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان

طاهره فامیل خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های دهه کرامت گفت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه «سلام الله علیها» و روز دختر، جشن‌ها، رویدادها و برنامه‌های فرهنگی در راستای تکریم دختران استان همدان برگزار می‌شود.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان افزود: امسال سومین سالی است که با یاری خداوند متعال و هم افزایی میان مجموعه‌های فرهنگی، سلسله جشن‌های «ماهدخت» را در همه شهرستانها برگزار می‌کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشن‌ها را تکریم جایگاه والای دختران در خانواده و اجتماع و فرهنگ سازی در خصوص این موضوع دانست و گفت: در نگاه خداوند و ائمه اطهار «علیهم السلام» دختران هدیه و برکتی از جانب خداوند هستند که به واسطه قدم گذاشتن آنها در هر خانواده‌ای، پدر و مادر مستحق دریافت پاداش و بهشت می‌شوند و برای تربیت خوب آنها آمرزیده می‌شوند.

فامیل خلیلی بیان کرد: تکریم دختران منجر به افزایش عزت نفس و شکل گیری صحیح هویت دخترانه می‌شود و در ایحاد جامعه‌ای با حضور بانوان بالنده و با حیا و با نشاط بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در مورد هم افزایی بین مجموعه‌ها اشاره کرد: که این جشن‌ها همه ساله با حمایت ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها، ستادها و بنیاد نوجوان، اداره آموزش و پرورش، اداره ارشاد اسلامی، جامعه القرآن، فرمانداری، کانون پرورش فکری، مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود.

برنامه‌ها از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برخی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام عبارتند از:

برگزاری حداقل یک جشن بزرگ با عنوان ماهدخت در سالن‌ها و پارکهای بزرگ شهر

برگزاری رویدادهای فرهنگی «دختران حاج قاسم»

تجلیل از دختران برگزیده و شاخص فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و کارآفرین در محلات

برگزاری بازارچه خود اشتغالی دختران و بانوان

برگزاری مسابقه و پویش حرف آوردی های همدان با عنوان «فردامون»

پیگیری دیدار دختران برگزیده با امامان جمعه شهرستانها در دهه کرامت

برگزاری طرح کافه گفتگو در اماکن عمومی و در کافه رفیقانه با حضور دختران

معرفی دختران برگزیده به صدا و سیما

کد خبر 6097569

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • جشنواره ورزشی کارگران در مهدیشهر
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل