Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:01:00 GMT

حرم رضوی در شام میلاد امام رضا(ع) غرق در شادی و نور شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۵۴۶۹

حرم رضوی در شام میلاد امام رضا(ع) غرق در شادی و نور شد

هم‌زمان با فرارسیدن ولادت با سعادت امام رضا(ع)، آستان ملائک پاسبان رضوی غرق نور و صحن‌های متبرکه حرم مطهر مملو از عاشقان اهل‌بیت(ع) شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حرم مطهر رضوی در شام ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) میزبان ولایتمدارانی بود که این شب فرخنده را جشن گرفته و به محضر حضرت صاحب العصر(عج) تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحن جامع رضوی و دیگر صحن و سرای حرم مطهر رضوی چون شب میلاد امام رضا(ع) مملو از جمعیت بود و نوای نقارخانه که نزدیک به غروب نواخته شد شور و حال معنوی خاصی را به حرم بخشید.
به مناسب این شب فرخنده مراسم جشنی با عنوان شکوه رضوان از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ساعت 18 در صحن جامع رضوی برگزار شد که در آن مدیحه‌سرایان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه‌سرایی پرداخته و زمینه سرور و شادمانی زائران حرم حضرت ثامن الحجج(ع) را فراهم ساختند.
در برنامه شکوه رضوان گروه «عصر انتظار» به سرودخوانی و علی برادران و صابر خراسانی به مدیحه سرایی پرداختند.
در این جشن بزرگ بعد از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، نماز جماعت باشکوهی به امامت آیت الله نوری همدانی در صحن جامع رضوی اقامه شد.
گفتنی است؛ بعد از نماز مغرب و عشاء یکی از بزرگترین محافل قرآنی در صحن جامع رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)