Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@03:48:42 GMT

انباشت بیش از ۲۱۵ تن طلا در خانه ایرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۵۸۳۶

 خرداد:رئیس کمیسیون طلا و جواهر از انباشت بیش از ۲۱۵ تن طلا درقالب سکه و انواع مصنوعات آن در خانه ها خبرداد.
به گزارش خرداد ،محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه ۱۵ تن از این حجم طلا سکه های پیش فروش شده است افزود: در نوبت اول واگذاری سکه ها حدود ۱.۵ میلیون سکه به متقاضیان واگذار شد که برخلاف انتظار برای ورود این تعداد سکه به بازار، این کالاها به منازل منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طبق برآورد برای سالهای قبل بیش از ۲۰۰ تن طلا نیز از سالهای گذشته در منازل انباشت شده است گفت: نگهداری طلا و سکه از لحاظ روانی سبب ایجاد فشار برجامعه خواهد شد ، درحالیکه این کالا برای رونق کشور باید به سیستم اقتصادی به بازار وارد شود.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا وجواهربا بیان اینکه این سکه ها باید در بانک سپرده شده و اسناد مربوط به آن بصورت اوراق به مردم ارائه شود ادامه داد: دریافت این حجم طلا از سوی مردم و انباشت آن در منازل موضوع بی سابقه ای است که در دنیا مشابه آن وجود ندارد.
کشتی آرای با اشاره به اینکه تاکنون ۷ میلیون سکه پیش فروش شده است گفت: با انجام واگذاری ها در نوبت دوم ۷۰ تن طلای جدید به بازار وارد می شود که درصورت وارد نشدن این سکه ها به بازار انباشت طلا در منازل به ۳۰۰ تن خواهد رسید.
به گزارش ایبِنا، وی با تاکید بر ضرورت تزریق پول این حجم طلا به اقتصاد کشور افزود: درصورتی که دولت از مردم بخواهد این سکه ها را به بانک بسپارند مردم ایران آنقدر فهیم هستند که به این درخواست پاسخ مثبت دهند. برچسب ها: طلا ، رئیس کمیسیون طلا و جواهر ، سکه

منبع: خرداد

کلیدواژه: طلا سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال

دریافت 53 MB

به گزارش خبرگزاری مهر؛ طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه اسناد مالکیت صدها نفر از مردم قشم پس از حدود ۵۰ سال به آنها داده شد.

از حدود پنجاه سال پیش صدور اسنادی موسوم به رفسنجان سبب شده بود دعاوی حقوقی متعددی در جزیره قشم ایجاد شود و افراد حقیقی متعددی مدعی مالکیت بر زمین‌های مردم و اهالی این جزیره و حتی ساختمان‌های دولتی شوند؛ اما هم اکنون با سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان داد اهالی قشم پس از بیش از پنجاه سال ستانده شد و ساکنان این جزیره در آب‌های نیلگون خلیج فارس، سندهای مالکیت خود را از دستان حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دریافت نمودند.

کد خبر 6095541

دیگر خبرها

  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • خسارت سنگین تگرگ به منازل و خودروهای مردم در شهر مرزی! | تصویر
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال