Web Analytics Made Easy - Statcounter

مروری اجمالی بر سوپر لیگ یونان در فصل پیش رو داشته‌ایم.

 طرفداری- فصل جدید فوتبال یونان نیز به مانند دیگر لیگ های اروپایی از مدتی دیگر آغاز خواهد شد. چند لژیونر ایرانی نیز به نمایندگی از فوتبال ایران در این فصل از مسابقات به میدان خواهند رفت. نگاهی اجمالی به زما‌ن و نوع برگزاری سوپرلیگ یونان در فصل 2018-19 داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فصل، هشتاد و سومین دوره برگزاری لیگ یونان است و سیزدهمین فصلی است که این لیگ با نام سوپر لیگ یونان برگزار می شود. این مسابقات از تاریخ 25 آگوست مصادف با 3 شهریور ماه آغاز می شود و در تاریخ 22 اردیبهشت 1398 به پایان می رسد. 16 تیم در این لیگ حضور خواهند داشت که دو تیم آن ها فصل قبل به سوپر لیگ صعود کرده اند.  این دو تیم، تیم های او اف آی و آریس هستند که جواز حضور در سوپر لیگ را کسب کردند. کریم انصاری فرد و احسان حاجی صفی دو نماینده فوتبال ایران در عضویت تیم مطرح المپیاکوس قرار دارند و اردوی آماده سازی خود را در بلژیک دایر کرده‌اند. مسعود شجاعی نیز که فصل گذشته به همراه آ اک آتن به عنوان قهرمانی دست یافت، وضعیت نامشخصی را سپری می‌کند و مشخص نیست فصل آتی در چه تیمی توپ خواهد زد.

لازم به ذکر است فصل قبل تیم فوتبال آ اک آتن یونان قهرمان سوپر لیگ شد و توانست بر المپیاکوس در این مسیر غلبه کند.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبرچسب‌ها: سوپر لیگ یونانیونانآاک آتنمسعود شجاعیاحسان حاج صفیکریم انصاری فرداخبار لژیونرها برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر نگاهی کلی به فصل جدید مسابقات یونان با حضور لژیونرهای ایرانیپاری سن ژرمن، توان پرداخت رقم درخواستی یوونتوس برای الکس ساندرو را نداردآرسنال 1(1)- (3)1 اتلتیکومادرید؛ پیروزی اتلتیکو در پنالتی ها با درخشش آدانقلعه نویی: در تغییر نگرش بازیکنان سپاهان موفق عمل کردیم؛ قصد داریم یک تیم سایه برای سپاهان تشکیل دهیمغیررسمی؛ میلان بادلی به لاتزیو پیوستغیررسمی؛ خواکین کوریا به لاتزیو پیوستدانلود؛ بازدید آرسنالی ها از پارک پرندگان سنگاپورپیشنهاد ۷۳ میلیون یورویی منچستریونایتد برای مگوایر رد شد؛ لسترسیتی می گوید می خواهد با بازیکن تمدید کندسرالکس فرگوسن پس از بهبودی و مرخص شدن از بیمارستان: به زودی در اولدترافورد خواهم بود تا بازی‌های تیم را تماشا کنمدانلود؛ مارکو رویس و تجربه سرعت 290 کیلومتر بر ساعتغفوری: پیشنهادم برای تمدید سه ساله بود که مورد موافقت قرار نگرفت؛ تیم ضعیف شده ولی استقلال همیشه استقلال استمنچستریونایتد برای خرید مگوایر دست به کار شد؛‌ لسترسیتی قصد فروش ندارددانلود؛ پائولینیو، تولدت مبارکدانلود؛ تبریک تولد مایکن توسط باشگاه اینترصدور آی تی سی مدافع برزیلی فولاد برای حضور در لیگ هجدهمپیروزی قاطع والیبالیست های جوان ایران مقابل قزاقستانپائولو سرجیو: امیدوارم روز سختی را برای سپاهان رقم بزنیم؛ مشکل کرار جاسم به دونالد ترامپ برمی‌گرددادعای گل: اورتون در آستانه خرید یری مینا با انتقالی به ارزش 30 میلیون یورودانلود؛ آنته کوریچ و چالش روپایی زدن با توپ تنیسآپولوی یونان در صورت افزایش چشمگیر مبلغ پیشنهادی می تواند مسعود شجاعی را به خدمت بگیرد بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه حضور تیام در استقلال منتفی شدکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استیوونتوس ۲-۰ بایرن مونیخ؛ پیروزی زیر بارانِ فیلادلفیا با درخشش فاویلیرسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستنیکو کواچ: با وجود جذب رونالدو، یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا نیستمباشری: تیام با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته است؛ استقلال از او شکایت می کندسخنگوی بارسلونا: جدایی مسی با 100 میلیون یورو؟ نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنممیلان 1 (8)-(9) 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ در حاشیه نبرد رینا و جوئل پریرامورینیو: دارمیان در صورت دریافت پیشنهادی مناسب جدا می شود؛ حالا از لیورپول انتظار قهرمانی می رودچلسی برای فروش موراتا به میلان، بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو می خواهد؛ لئوناردو شاید به گزینه های دیگر فکر کندرسمی؛ یوسف سیدی به تراکتورسازی تبریز پیوستهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیمرسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوستمصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!مصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا