Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، مراسم جشن و مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت امام رضا (ع) صبح امروز در حسینیه ثارالله لشکر امام حسین (ع) برگزار شد.
این مراسم که با حضور رزمندگان و نیرو‌های وظیفه لشکر مقدس امام حسین (ع) برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین مرادزاده به بیان ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی حضرت امام رضا (ع) پرداخت، و غریب بودن، بخشندگی، صداقت و مهربانی را از ویژگی‌های این امام رئوف برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امام رضا (ع) در طول عمر با برکت خود هیچ‌گاه زیر بار ظلم نرفت و در زمان شهادت این امام بزرگوار حق طلبی به منصه ظهور گذاشته شد و پیکر امام رضا (ع) با مراسمی بسیار با شکوه تشییع شد.
در ادامه این مراسم برادر وظیفه محمد قاسمی به مدح و مولودی به مناسب ولادت امام هشتم پرداخت و حاضران در این جلسه نیز وی را در این مراسم مولودی خوانی همراهی کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: سازمان فرهنگی شهرداری مشهد به مناسبت دهه کرامت برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در نظر گرفته که در روزهای معین برای زائران و مجاوران برگزار می‌شوند.

محمد اسکندری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در دهه کرامت اظهار کرد: نمایشگاه «شمس کرامت» یک برنامه مشارکتی در برپایی ۵۰۰ ایستگاه‌ صلواتی در سطح شهر است که با مشارکت هیات‌ها و تشکل‌ها انجام می‌شود. همچنین برنامه اذن خدمت در آغاز دهه کرامت در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران نیز از جمله برنامه‌های تدارک دیدهشده است.

وی با بیان اینکه گلباران حرم مطهر رضوی توسط بانوان مشهدی انجام می‌شود، اضافه کرد: این برنامه در اولین روز دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) اتفاق خواهد افتاد. فضاآرایی و اکران شهری نیز از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه کرامت برای شهروندان مشهدی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: به مناسبت دهه کرامت ۲ الی ۳ نمایش در سالن‌های مختلف و در فضای خیابانی با موضوع امام رضا(ع) و با حمایت شهرداری مشهد اجرا می‌شود. همچنین ویژه برنامه‌ای در شب میلاد امام رضا(ع) با عنوان «جشن بزرگ خانواده امام رضایی‌ها» برای دومین سال متوالی با مشارکت تمامی نهادها و ارگان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: جشنواره «ریحان شهر» در بوستان ریحانه ویژه دختران برگزار می‌شود که در فضایی کاملاً دخترانه برنامه‌های شاد و با نشاطی را برای آن‌ها مهیا کرده‌ایم. با توجه به اینکه در این دهه زائران زیادی به مشهد مشرف می‌شوند، بحث استقبال از زائر را داریم و تلاش می‌کنیم بهترین استقبال را از زائران امام رضا(ع) داشته باشیم.

اسکندری‌نژاد خاطرنشان کرد: چند پرفورمنس با موضوع دهه کرامت امام رضا(ع) در نظر داریم که در محیط‌های پرتردد مانند بوستان‌ها، چهارراه‌ها، مراکز خرید و ... انجام می‌شود. همچنین نمایشگاه مفهومی زیارت در بوستان وحدت در ایام دهه کرامت برنامه ویژه‌ای دارند که مانند رویدادهای دیگر با استقبال زیاد مردم روبه‌رو خواهد شد.

وی افزود: اتوبوس‌های قرار زیارت افرادی که دارای معلولیت و محدودیت‌های جسمانی هستند و در حاشیه شهر قرار دارند و به عبارتی از حرم مطهر رضوی دور هستند را با احترام و تکریم به حرم مطهر می‌آورند و سپس آن‌ها را برمی‌گردانند. همچنین در دهه کرامت ۱۰ الی ۱۲ دوچرخه در محیط‌های خاص و در روز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) قرار دارند و به مردم رهگذر گل تقدیم می‌کنند.

اسکندی‌نژاد مطرح کرد: برنامه صبح و نشاط که یک پیاده‌روی خانوادگی است و در تلویزیون شبکه ۳ پخش می‌شود نیز این بار به مناسبت دهه کرامت با مشارکت نهادهای مرتبط خواهیم داشت و خانواده‌ها می‌توانند از میدان شریعتی به سمت کوهسنگی حضور داشته باشند و در این پیاده‌روی شرکت کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: به مناسبت دهه کرامت برنامه‌های منطقه‌ای مانند جشن‌های «نسیم کرامت» را خواهیم داشت که در روزهای پایانی دهه کرامت و به مدت ۳ شب در بوستان‌های بزرگ انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)