Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:58:17 GMT

فتحی: فقط اظهارنظرهای من رسمیت دارد!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۶۲۶۲

سرپرست باشگاه استقلال تأکید کرد که حکم یا ابلاغ جدیدی در این باشگاه صادر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس اعلام امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال تا به حال هیچ حکم و یا ابلاغی برای هیچ پستی در باشگاه استقلال صادر نشده است و هر زمانی که حکم یا ابلاغی صادر شود، از سوی باشگاه به صورت رسمی درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتحی همچنین تصریح کرد: هرگونه خبر درباره مذاکره و یا توافق با بازیکنان داخلی و خارجی و هرگونه اظهارنظر درباره مسائل مختلف صرفاً از طریق اینجانب و از طریق سایت باشگاه انجام می‌شود و همه صحبت‌ها و مطالبی که در سایر رسانه‌ها مطرح می‌شود، تنها گمانه‌زنی است و از نظر باشگاه رسمیت ندارد.

 

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم

بعد از اینکه اکران فیلم «مست عشق» یک هفته به تاخیر افتاد، حالا قرار است این فیلم از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت روی پرده برود. به بهانه اکران این فیلم، از روز گذشته بخشی از مصاحبه بنسو سورال، بازیگر مطرح ترک درباره «مست عشق» در فضای مجازی منتشر شده که مروری داریم بر بخش‌های مهم آن.

به گزارش فیلم نیوز، سورال از تجربه بازی در نقش مریم فیلم «مست عشق» گفته است: «برای من یک تجربه متفاوت بود و نقش یک شخصیت متفاوت را بازی کردم. خیلی هیجان داشتم. تا حالا این مدل نقش را بازی نکرده بودم.»

او درباره تجربه همکاری با حسن فتحی هم گفته: «حسن فتحی کارگردان خیلی مهمی در ایران است. کست خیلی قشنگی داشتیم. یک پروژه بین‌المللی بود و اگر اتفاق بدی نیفتد قرار است در فستیوال هم شرکت کند. خیلی برایش هیجان دارم.»

سورال گفته که این نقش روی انتخاب‌های بعدی‌اش هم اثر خواهد داشت: «فیلم خیلی مهم بود و بعد از آن یا باید فیلم بهتری بازی کنم یا حداقل سراغ فیلمی در همان حد بروم. برای همین هم فعلا برای انتخاب یک فیلم جدید عجله نمی‌کنم.»

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مشترک مهران برومند و حسن علیزاده، با بازی پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم، هانده ارچل، بنسو سورال و … چهارشنبه ۵ اردیبهشت اکران می‌شود.

دیگر خبرها

  • بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم
  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!
  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد