Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جالوروسی که به ارائه مصاحبه های پرحاشیه معروف است، در جدیدترین صحبت های خود به کنایه گفت تنها راه پذیرفتن عذرخواهی بارسلونا، واگذار کردن مسی به تیمش است.

طرفداری- جیمز پالوتا، رئیس آمریکایی آ اس رم در مورد آخرین تحولات باشگاهش در فصل نقل و انتقالات و البته در مورد انتقال پرحاشیه مالکوم به بارسلونا، توضیحاتی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه ای با SiriusXM گفت:

مالکوم؟ بارسلونا به شیوه ای غیراخلاقی در قضیه مالکوم مداخله کرد. صبح همان روز مونچی با بوردو و ایجنت او به توافق رسیده بود. ما روند حقوقی را آغاز کردیم و به نظر می رسد بوردو برای توضیحات فراخوانده شود. دیروز بارسلونا از ما عذرخواهی کرد اما من نپذیرفتم. تنها راهی که امکان دارد عذرخواهی آنها را بپذیرم این است که مسی را به ما واگذار کنند. ایجنت مالکوم؟ شاید او فقط یک آدم ساده و ابله است!

آیا به روابطمان با بارسا خاتمه می دهیم؟ نه، امکان چنین چیزی وجود ندارد چون آنها باشگاهی بزرگتر از ما هستند پس در آینده توافق کامل با بارسلونا خواهیم داشت.

ناینگولان؟ باید تصمیمی می گرفتیم و همه جوانب از جمله سن او را می دیدیم. واقعیت این است که در جریان همه مسائل نیستم اما در نهایت دی فرانچسکو بود که تصمیم گرفت. از نظر او زمان فروش ناینگولان فرا رسیده بود.

پاستوره؟ به یک توپ پخش کن در ترکیب نیاز داشتیم که به خوبی توپ را بین بازیکنان مستعد ما در زمین برساند.

آلیسون؟ بیایید جدی باشیم؛ 70 میلیون یورو خیلی پول است!

اوضاع خط دفاعی؟ تیم درحال یاد گرفتن این است که چطور توپ را از عمق دفاع به گردش دربیاورد و رو به جلو حرکت کند. چیزی که فصل گذشته در آن مشکل داشتیم.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگابارسلوناایتالیاسری آاینترآاس رمفرانسهلوشامپیونهنقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: بوردواوزه بیو دی فرانچسکونقل و انتقالات رمراجا ناینگولانجیمز پالوتاآلیسون بکرمالکومخاویر پاستوره برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر پالوتا: حرکت بارسلونا در مورد مالکوم غیر اخلاقی بود؛ آنها عذرخواهی کردند اما نپذیرفتم، باید مسی را به ما بدهند تا بپذیرم!خلاصه بازی آرسنال 1(1)-(3)1 اتلتیکومادریددر صورت دریافت پیشنهادی مناسب، منچستریونایتد مشکلی با فروش مارسیال نداردمورینیو: انتقال رونالدو به یوونتوس برای فوتبال ایتالیا عالی استدی فرانچسکو: فروش ناینگولان دلایل اقتصادی داشت و به اتفاقات گذشته هم مربوط بودناواس خواهان تمدید قرارداد با رئال مادرید استنگاهی به تاریخچه ترانسفرهای علیرضا؛ جهانبخش گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایرانجوئل پریرا: هفته آینده تیم جدیدم مشخص می شودترکیب پرسپولیس برای دیدار با پدیده مشخص شدکلاسن در آستانه انتقال به وردربرمن قرار داردشاو: می خواهم در فصل پیش رو تا جایی که ممکن است، بازی کنماتلتیکو مادرید برای جانشینی ورسالیکو، جهت جذب آریاس اقدام می کنداحتمال عجیب در مشهد؛ شاید پدیده نتواند مقابل پرسپولیس حاضر شود!غیررسمی؛ یوسف سابالی به ناپولی پیوسترضا قوچان نژاد در اولین بازی اروپایی آپوئل غایب خواهد بودقوانین و محدودیت های اعمال شده در قرعه کشی فصل 2018/19 سری آ ایتالیااینتر در آستانه جذب ورسالیکو؛ نراتزوری امیدوار است او دوشنبه در آزمایش پزشکی حاضر شودنگاهی کلی به فصل جدید مسابقات یونان با حضور لژیونرهای ایرانیپاری سن ژرمن، توان پرداخت رقم درخواستی یوونتوس برای الکس ساندرو را نداردآرسنال 1(1)- (3)1 اتلتیکومادرید؛ پیروزی اتلتی در پنالتی ها با درخشش آدان بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه حضور تیام در استقلال منتفی شدکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استیوونتوس ۲-۰ بایرن مونیخ؛ پیروزی زیر بارانِ فیلادلفیا با درخشش فاویلینیکو کواچ: با وجود جذب رونالدو، یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا نیستسخنگوی بارسلونا: جدایی مسی با 100 میلیون یورو؟ نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنمرسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستمباشری: تیام با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته است؛ استقلال از او شکایت می کندمورینیو: دارمیان در صورت دریافت پیشنهادی مناسب جدا می شود؛ حالا از لیورپول انتظار قهرمانی می رودچلسی برای فروش موراتا به میلان، بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو می خواهد؛ لئوناردو شاید به گزینه های دیگر فکر کندرسمی؛ یوسف سیدی به تراکتورسازی تبریز پیوستهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیممیلان 1 (8)-(9) 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ در حاشیه نبرد رینا و جوئل پریرارسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوستمصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!مصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم

به نظر می‌رسد یورگن کلوپ پایان را پذیرفته است. 

طرفداری | امیدهای قهرمانی لیورپول در گودیسون پارک از بین رفت.

از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، لیورپول سومین عملکرد ضعیف لیگ برتر را در استفاده از موقعیت‌های گلزنی داشته است. آن‌ها امروز در کنار این امر، در خط دفاع مقابل حملات خطرناک اورتون حرفی برای گفتن نداشتند. همشهری شایسته قرمزها با برتری 2-0 ضمن نجات خودش از منطقه سقوط، امیدهای قهرمانی لیورپول را نیز نقش بر آب کرد. یورگن کلوپ در اولین واکنش به بازی گفت:

قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. باید خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل می‌کردیم اما نتوانستیم. ناامید هستیم. در مورد خیلی چیزها ناامید هستم. اجازه دادیم بازی همانطور که اورتون می‌خواهد رقم بخورد. دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. گل دوم مشابه کل فصل‌شان بود. دقیقا می‌دانستیم توپ کجا قرار بود ارسال شود اما دفاعی انجام ندادیم. آن‌ها پشت سر هم ضربه شروع مجدد داشتند. توپ دست ما بود اما اورتون ضربه شروع مجدد کار می‌کرد. در این بخش کارمان خوب نبود. 

 یورگن کلوپ در ادامه افزود:

پس از بازی با فولام کمی انگیزه داشتیم. دیوگو ژوتا مصدوم شد و دیگر مهاجم تیم یعنی کودی خاکپو امیدواریم تا این لحظه پدر شده باشد. نمی‌توانستم به جیدن دنس بازی دهم، او قرار نبود در اسکواد تیم قرار بگیرد. اگر دنس را وارد بازی می‌کردم، برنتویت و تارکوفسکی او را می‌کشتند. ما تلاش کردیم اما کافی نبود. اگر برنده شوید، ۵۰۰ دلیل برای آن دارید، اگر ببازید یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. اینطوریه. همه کسانی که با ما هستند می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما برای بقیه مردم هم به طور خاص سخت است. ما باید بهتر عمل می‌کردیم، اما این کار را نکردیم، به همین دلیل باختیم. واقعا متاسفم و از هواداران لیورپول معذرت می‌خواهم، تمامی تلاشمان را کردیم اما نشد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم