Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:12:45 GMT

دوره دانش افزایی داوری در نهاوند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۷۵۸۶

دوره دانش افزایی داوری در نهاوند برگزار شد

مهدی بوجاریان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره دانش افزایی امروز و با حضور 50 تن از داوران ملی و ناظران فوتبال در شهرستان نهاوند از توابع استان همدان برگزار شد.
وی بیان کرد: در این دوره آموزشی داوران شرکت کننده زیر نظر فغانی داور پرافتخار کشورمان با آخرین قوانین داوری فوتبال جهان آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بوجاریان خاطرنشان کرد: همچنین فغانی در سفر 2 روزه به استان همدان قرار است دوره دانش افزایی داوری را فردا جمعه در شهر همدان برگزار کند.
وی یادآور شد: در این دوره نیز 50 داور ملی و ناظر داوری در عرصه فوتبال حضور می یابند.
دبیر هیات فوتبال همدان اضافه کرد: این کلاس نیز به میزبانی سالن اجتماعات ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار می شود.
بوجاریان افزود: با برنامه ریزی انجام شده از سوی کمیته داوران استان، محمد منصوری کمک داور کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه نیز فغانی را جهت آموزش جدیدترین قوانین و علوم داوری جهان در همدان همراهی می کند.
استان همدان دارای 80 داور ملی و بین المللی است.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان همدان جهان روسیه سالن اجتماعات کمیته داوران نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم