Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، دکتر مرتضی موسی خانی رئیس کمیته ملی ربوکاپ گفت: این رقابتها با حضور کشورهای روسیه، استرالیا، کشورهای حوزه آسیا و تعدادی از کشورهای حوزه اروپا از جمله کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و انگلستان در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
وی افزود: 170 تیم از دانشگاههای کشور و در حدود 230 تیم از مدارس کشور هستند و در حدود بیش از 50 تیم خارجی 14 تا 16 آذر ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته ملی ربوکاپ گفت: هدف از این مسابقات ترویج دانش هوش مصنوعی و ساخت ربات های در حرکت و موبایل ربات ها است.
وی گفت: در جریان این مسابقات ربات های زیر آب و پرنده با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
دکتر موسی خانی افزود: برای ایجاد حس نشاط در بین دانش آموزان مسابقات رباتیک در قلعه خلاقیت برگزار و دانش آموزان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
وی افزود:دربخش بزرگسالان نیز مسابقات ربات های خانگی، فوتبالیست سایز متوسط و ربات های استاندار پلت فرم را خواهیم داشت.
دکتر موسی خانی با اشاره به اینکه تیم های شرکت کننده با خانواده های خود در این مسابقات شرکت خواهند کرد، گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات به مدت 7 روز در جزیره کیش حضور دارند و روز آخر در سمپوزیوم شرکت خواهند کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ربوكاپ رباتيك جزيره كيش اقيانوسيه اروپا ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد