Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@01:06:00 GMT

ملی پوش ارومیه ای جودو برای جهانی شدن تلاش می کند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۷۶۱۰

ملی پوش ارومیه ای جودو برای جهانی شدن تلاش می کند

' جواد فرج پور' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به کسب مقام دوم انتخابی در اردوی قبلی، هم اکنون نیز در اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی حضور دارم.
دارنده مدال طلای جام بین المللی ترکیه بیان کرد: سهمیه جودو ایران برای بازی های آسیایی چهار ورزشکار است و تلاش مسوولان فدراسیون برای افزایش این تعداد همچنان ادامه دارد؛ در صورتی که تیم کاملی به جاکارتا اعزام شود، شانس زیادی برای حضور در این کارزار خواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرج پور با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی تا پنجم مرداد ماه جاری ادامه می یابد، گفت: پس از جاکارتا حضور در مسابقات جهانی نیز انگیزه ای برای ملی پوشان ایجاد کرده تا به طور مستمر در اردوهای تدارکاتی و انتخابی شرکت کنند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های منظم فدراسیون جهانی برگزاری تورهای بین المللی در حد مسابقات جهانی جودو با حضور برترین های جهان به صورت ماهیانه است که در بالا بردن رنکینگ جهانی بازیکنان و کسب سهمیه المپیک تاثیر زیادی دارد.
فرج پور گفت: اگر بتوانم با قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی در این تورهای بین المللی شرکت کنم به طور یقین مسیر خود را برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو هموارتر خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی 2018 جودو در جمهوری آذربایجان برگزار می شود، گفت: کسب مدال در این کارزار جهانی از ارزش بالایی برخوردار است و در رنکینگ جهانی امتیاز زیادی دارد؛ هر ورزشکاری بتواند در رده 30 جهان قرار گیرد، سهمیه المپیک را کسب می کند.
به گزارش ایرنا این جودو کار ملی پوش ارومیه ای متولد 1373 بوده و برای اولین بار در سال 1390 به اردوی تیم ملی نوجوانان و پس از یکسال به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.
وی پس از 2 سال حضور در اردوی جوانان و کسب مدال طلای جام بین المللی «محمد قاضی» ترکیه به دلیل آسیب دیدگی 2 سال از میادین ورزشی دور بوده است.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اردوی تیم ملی بازی جودو جهان ملی پوش نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهار بازی دیگر در لالیگا پیش رو دارد که پیروزی در آنها حیاتی است. بارسا بعد از شکست مقابل خیرونا رتبه دوم را از دست داد و حالا در لالیگا سوم است. جایگاهی که اگر تا پایان فصل حفظ شود، بارسا سوپرجام اسپانیا را از دست خواهد داد.

حضور در سوپرجام با کسب نایب قهرمانی لالیگا ممکن می شود ولی فعلا خیرونا بعد از رئال مادرید، مایورکا و بیلبائو توانسته سهمیه بگیرد. حضور بارسا در سوپرجام یعنی سود حداقل 6 میلیون یورویی که می تواند به 7.5 میلیون یورو نیز برسد اما ناکامی در کسب سهمیه فقط عواقب مالی ندارد.

بارسا با سوم شدن در لالیگا مجبور خواهد بود از دور دوم کوپا دل ری که اواخر اکتبر برگزار می شود، به میدان برود. در صورت صعود، بارسا اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر باید در دور سوم نیز حاضر شود. دو بازی در هفته هایی که قطعا بارسا درگیر لیگ قهرمانان نیز خواهد بود می تواند تقویم بارسا را شلوغ‌تر کند. 

بارسا در سال های اخیر به دلیل حضور در سوپرجام، از ماه ژانویه در جام حذفی حاضر می شد اما سوم شدن در لالیگا و از دست دادن سهمیه سوپرجام، این مجازات ورزشی را نیز در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس