Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:05:34 GMT

گزارش زنده: فولاد 1- پارس جم 1

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۷۶۴۵

گزارش زنده: فولاد 1- پارس جم 1

دو تیم فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم در اولین دیدار خود در لیگ هجدهم از ساعت 20:45 در اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند. 

به گزارش "ورزش‌سه"،  از هفته اول رقابت‌های لیگ هجدهم تیم پارس جنوبی جم در اهواز به دیدار فولاد خوزستان می‌رود و مقابل شاگردان پورموسوی قرار می‌گیرد. در رابطه با این دو تیم می‌توان به نکات اشتراک زیادی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تارتار و سیروس پورموسوی هر دو به مانند لیگ هفدهم بر روی نیمکت پارس و فولاد نشسته‌اند تا از این لحاظ ساختار هر دو باشگاه تغییری را حس نکند. از طرفی دیگر دو تیم چند بازیکن کلیدی خود را از دست دادند اما در فصل نقل و انتقالات حضور فعالی داشتند. در این میان می‌توان فولاد را موفق‌تر از حریف بوشهری خود دانست. 


این تیم اهوازی در نقل و انتقالات تابستانی حامد لک، رحیم زهیوی، احمد عبدالله‌زاده، علی اصغر عاشوری و ایمان مبعلی را از ترکیب خود از دست داد اما با جذب لوسیانو پریرا، مهدی زبیدی، ناصر سالاری، سروش رفیعی به همراه دو بازیکن برزیلی دیگر به خوبی جای خالی بازیکنان از دست رفته را پر کرد. 


تیم پارس هم محسن فروزان و محمد طیبی را به تراکتور، فرشاد محمدی‌مهر و میثم تیموری را به استقلال تهران، امید سینک به نساجی و مهدی زیبدی را به فولاد خوزستان فرستاد و از طرف مقابل تنها رحمان احمدی را به عنوان یک بازیکن شاخص وارد ترکیب خود کرد. حالا این دو تیم در اولین بازی خود از ساعت 20:45 به مصاف یکدیگر می‌روند و دیداری سخت با یکدیگر برگزار می‌کنند. 


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پارس جم را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته اول لیگ برتر، ساعت 20:45، تاریخ: 4/5/97 
استادیوم: غدیر اهواز 
داور: حسن اکرمی
کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا، محسن سلطانی، جواد محمدی
ناظر: محمدعلی فروغی


فولاد خوزستان:


احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبداله کرمی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، فرشاد سالاروند، رضا میرزایی، صابر حردانی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا 
سرمربی: سیروس پورموسوی


پارس جنوبی جم:


احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، سعید محمدی فرد، محمد ستاری، حسین پورامینی، میثم نقی زاده، روح‌الله سیف اللهی، مجید علیاری، ابراهیم صالحی و عماد میرجوان
سرمربی: مهدی تارتار

 

 

 

شرح گل:



فولاد 1- پارس جم 0 (حسن بیت سعید-دقیقه 5): هافبک تیم فولاد خوزستان از سمت راست زمین ارسال خطرناکی را انجام داد که این توپ با اشتباه مدافع تیم پارس در اختیار بیت سعید قرار گرفت و  شماره هفت فولاد بعد از پشت سر گذاشتن دروازه‌بان حریف گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.

 

فولاد 1- پارس جم 1 (مجید علیاری-دقیقه 21): تیم پارس جم از جناح راست زمین صاحب ضربه کرنر شد که این موقعیت توسط مدافعان فولاد دفع شد و در ادامه به سیف‌اللهی رسید و این بازیکن با سانتری دقیق به داخل محوطه علیاری را صاحب موقعیت کرد و مهاجم تیم پارس با ضربه سر گل تساوی تیمش را وارد دروازه فولاد کرد.

 

 

در حاشیه

 

* مهدی زبیدی و فرشاد سالاروند قبل از بازی به سمت تارتار. رفتند.

*سروش رفیعی بازیکن جدید فولاد در ورزشگاه حاضر است

*قبل از بازی رضایی مدیرعامل فولاد و رضاییان مدیر عامل پارس جنوبی که در ورزشگاه حضور دارند برخورد گرمی باهم داشتند.

*حدود ٥٠ هوادار پارس جنوبی در ورزشگاه حضور دارند.

فولاد خوزستان پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان