Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسم سلیمانی پاسخ قاطع و کوبنده‌ای خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در روزهای اخیر دچار توهم شده و شروع به یاوه‌گویی کرده، داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان و شهدای بمباران روز قدس همدان در سال 61 در همدان حضور یافتند و سخنرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی در این مراسم سخنان قاطع و کوبنده‌ای خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در روزهای اخیر دچار توهم شده و شروع به یاوه‌گویی کرده، ایراد کردند.

علی علیزاده مدرس فلسفه و تحلیلگر و کارشناس سابق بی‌بی‌سی، پس از سخنان امروز سردار سلیمانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، صدای حاج قاسم صدایی متفاوت و‌ اصیل دانست و گفت این صدا محصول چهار دهه زیست توأم با مبارزه است. علیزاده همچنین تأکید کرد ضمانت اجرایی سخنان سخنان یردار سلیمانی همین رفیقان شهیدش و زیست در مرز شهادت خودش هستند.

علی علیزاده در اینستاگرام نوشت:

"صدای حاج قاسم صدایی متفاوت و‌ اصیل است. صدایی که محصول چهار دهه زیست توام با مبارزه است. صدایی که کلمه را به قدرت دولتی و جناحی و فردی آلوده نمی‌کند چرا که حنجره خود را تنها از ان خود نمی‌داند. و از آن هزاران هم سنگر میداند که از خوزستان تا سوریه و عراق و لبنان در خاک افتاده‌اند. و برای همین هم جنس تهدید کردنش و ایستادگی اش مقابل ترامپ متفاوت است. چرا که ضمانت اجرایی سخنانش همین رفیقان شهیدش و زیست در مرز شهادت خودش هستند.

بخش‌هایی از صحبتهایش را اینجا می‌آورم و به همه کسانی که فلسفه وجودیشان نه استقلال خواهی از طریق مبارزه با سلطه یا برقراری عدالت بلکه نفرت و کینه جناحی (که با اختلاف سلیقه بسیار متفاوت است) توصیه میکنم دوباره و چندباره آن را بخوانند.

سلیمانی:

ترامپ! تو مارا تهدید می‌کنی به اینکه اقدامی انجام می دهی که در دنیا سابقه ندارد! این ادبیات کاباره است.‏از فرماندهان و از سازمان های امنیتی خود بپرس و حرف های ندانسته را به زبان نیار.

شما چه کاری می توانستید بکنید که در این سالها نکردید؟ با تانک و نفربر و صدها فروند هلیکوپرتهای پیشرفته آمدید به افغانستان و جنایت كردید. ‏از دوهزار و یک تا دوهزار و هجده با صد و ده هزار سرباز چه غلطی کردید؟ امروز دارید به طالبان برای گفتگو التماس می کنید.

ترامپ قمار باز! من خودم به تنهایی در مقابلت می ایستم. ما ملت، حوادث سختی را پشت سر گذاشته ایم. جنگ را شما شروع می کنید اما ما به پایان می رسانیم. بروید از پیشینیان خود بپرسید. پس ما را تهدید به کشتن نکنید. ما آماده هستیم در مقابلت بایستیم.

ما از آن چه فكر كنید به شما نزدیكتریم؛ شما كه می‌دانید توان ایران در جنگ نامتقارن چقدر است؟

طرف حساب شما من هستم و نیروی سپاه قدس نه تمام نیروهای مسلح

رئیس جمهور عزیز و ارزشمند ما کلمات ذیقیتی -درجواب رییس جمهور آمریكا-گفت که از قلب و وجدان ملت ایران بود. من می‌دانم در کشور کسانی هستند که به نوعی تحرک می‌کنند تا این بیانات را ضعیف کنند و علیه آن گفتاری داشته باشد که این روش غلط است. بیانات شجاعانه و قابل افتخار رئیس جمهور بسیار اثرگذار بود و هر کس بخواهد این روش و بیان را تضعیف کند، خائن است."

بیشتر بخوانید: بازتاب گسترده اظهارات سردار سلیمانی در واکنش به یاوه‌گویی‌های ترامپ در رسانه‌های جهان

بیشتر بخوانید: سردار سلیمانی خطاب به آمریکا: یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسال تهیه می‌کردید؟ + فیلم

بیشتر بخوانید: یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان

بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به سخنان کوبنده سردار سلیمانی خطاب به ترامپ

بیشتر بخوانید: سردار سلیمانی خطاب به ترامپ: شما ۱۱۰ هزار نیرو در منطقه داشتید، چه کار توانستید بکنید؟ + فیلم

بیشتر بخوانید: سردار سلیمانی خطاب به ترامپ: خودم حریف تو هستم + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پیکر این پدر شهید امروز بر دستان مردم شهید پرور کرج تشییع و در جوار فرزند شهیدش در قطعه پدران و مادران شهدا در گلزار شهدای امام زاده محمد به خاک سپرده شد.

شهیدطلبه همایون معدنی از ررمندگان بسیجی ۸ سال دفاع مقدس و متولد ۱۳۴۶ بود که در دوم مرداد ماه ۱۳۶۷ در جبهه جنوب در منطقه کوشک به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟