Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - لسترسیتی قصد ندارد مگوایر را از دست بدهد.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف نوشته است منچستریونایتد اگرچه سخت در تلاش است تا پیش از شروع فصل جدید، بازیکنان دیگری را به ترکیب تیم اضافه کند و مگوایر یکی از بازیکنان مدنظر مورینیو است ولی لسترسیتی قصد ندارد این بازیکن ملی پوش را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لسترسیتی که در این تابستان ریاض محرز را هم فروخته، نمی خواهد بازیکن دیگری را هم از دست بدهد و از نظر مالی هم تحت فشار نیست که بخواهد فروش دیگری داشته باشد. آن ها امیدوارند مگوایر در این تیم بماند و قرارداد بهتری را با لستر امضا کند. مگوایر بعد از درخشش در جام جهانی و فصل خوبی که با لستر پشت سر گذاشت، حالا مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته ولی بعید است لسترسیتی با رقمی کمتر از 70 میلیون پوند راضی به فروش مگوایر شود.

گفته می شود منچستریونایتد حاضر است برای خرید این بازیکن که هنوز چهار سال دیگر با لسترسیتی قرارداد دارد، تا 60 میلیون پوند پیشنهاد دهد. مگوایر خود نیز به حضور در یونایتد علاقه نشان داده ولی از شرایطش در لسترسیتی نیز خوشحال است و برای این انتقال، باشگاه را تحت فشار نمی گذارد.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچستریونایتد نقل و انتقالات خارجی لسترسیتی هری مگوایر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیر‌های گرسنه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت شیر نر از ۲۰ کفتار (فیلم) بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم) عبور غول پیکرترین بوفالو آمریکایی در جاده! (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیر‌های گرسنه (فیلم)
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال