Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه دیگر خواهان جپارف نیست.

ایران آنلاین / امیرحسین فتحی درباره آخرین وضعیت تیام و جپارف برای حضور در استقلال اظهار کرد: با نظر کادرفنی و با توجه به درخواست جپارف او از فهرست خریدهای استقلال حذف شد. او برای فصل جدید با استقلال قرارداد نداشت. تیام امسال با ما قرارداد دارد و با نامه‌ای که از او دریافت کردیم، خواهان این شده که مبلغی را به استقلال پرداخت کند تا به باشگاه دیگری بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به او پاسخ منفی دادیم و گفتیم که باید در تمرینات مراجعه کنید، در غیر این‌صورت مانند ماجرای مجید حسینی در فیفا طرح شکایت می‌کنیم.

او افزود: باتوجه به رقم درخواست مالی جپارف و بررسی در کمیته فنی، کادر فنی هم با ماندن جپارف مخالفت کرد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در ادامه درباره مذاکره با دیگر گزینه‌های خارجی این تیم مانند گئورگی حاجی، توضیح داد: بله در حال مذاکره هستیم. در خصوص بازیکنان جانشین هم در حال مذاکره هستیم. استقلال دارای نیروهای مستعدی است و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای هم به تیم اضافه می‌کنیم.

فتحی درباره جدایی مجید حسینی که منجر به شکایت باشگاه استقلال از این بازیکن به فیفا شد، بیان کرد: من فقط می‌توانم بگویم متاسف هستم. نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم. امیدوارم در دوره مدیریت جدید این اتفاقات رخ ندهد و باشگاه بتواند از سرمایه‌های خودش بهتر استفاده کند.

او درباره آخرین وضعیت مجید حسینی برای بازگشت به استقلال تصریح کرد: ما با باشگاه ترابزون اسپور در حال مذاکره هستیم. مجید حسینی راهی جز بازگشت ندارد مگر این رضایت استقلال را برای پرداخت خسارت جلب کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شجاعیان به گسترش فولاد بازمی‌گردد یا در استقلال می‌ماند؟ توضیح داد: او بازیکن استقلال است و در حال گذراندن دوره نقاهت است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا که چند روزی است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلالی‌ها در تمرینات نیست، همچنان در تمرینات گروهی غیبت دارد.

این مدافع برزیلی امروز به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت اما به دلیل مصدومیتی که دارد، نتوانست در تمرینات گروهی حاضر باشد. سیلوا امروز زیر نظر کادر پزشکی به طور اختصاصی تمرین کرد.

او بعد از دقایقی تمرینات اختصاصی، به کلینیک رفت و به فیزیوتراپی پرداخت. سیلوا فعلا پای خود را باید زیر دستگاه قرار بدهد تا به بهبودی برسد اما زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.

استقلال روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید به مصاف شمس‌آذر برود؛ این در حالی است که با توجه به شرایط سیلوا او به این مسابقه نمی‌رسد و باید دید آیا شرایط بازگشت به ترکیب از بازی بعدی را خواهد داشت یا خیر.

دیگر خبرها

  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا