Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینس کارتر قصد بازنشستگی ندارد.

طرفداری-پیرمرد 41 ساله فصل آینده در آتلانتا هاوکس بازی خواهد کرد. وینس کارتر در فصل گذشته میانگین 5.4 امتیاز و 2.6 ریباند را در میانگین17.7 دقیقه ای که در 58 بازی به میدان رفت، به ثبت رساند. در فصل گذشته کارتر وظیفه رهبری و هدایت تیم جوان ساکرمنتو کینگز را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا کارتر به خوبی دوران جوانی خود نیست اما هنوز هم می تواند کارایی داشته باشد.

به گزارش سایت Givemesport، آتلانتا هاوکس قراردادی یک ساله را با کارتر که سابقه حضور در 8 مسابقه آل استار را دارد امضا کرده است. این قرارداد 2.4 میلیون دلار ارزش دارد. این بیست و یکمین فصل وینس کارتر در هشت تیم مختلف است. او رکورد 24868 امتیاز را دارد که در این میان نفر 22 ام در تاریخ NBA است. کارتر با 228 نفر هم تیمی بوده است. نکته جالب این جاست کارتر سه ماه پیش از تولد تری یانگ، بازیکن تازه کار این فصل آتلانتا هاوکس درفت شده بود.

آدرین ووجاروسکی از ESPN گفت:

مدیر آتلانتا هاوکس به دنبال این بود که کارتر با تجربه خود به بازیکنان جوان این تیم کمک کند. آتلانتا در مراسم درفت امسال سه بازیکن به خدمت گرفت. مهم ترین این بازیکنان تری یانگ بود. جان کالینز نیز که در مراسم سال گذشته درفت به آتلانتا پیوسته بود، یکی از این بازیکنان با استعداد این تیم است. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیبخش‌های دیگر طرفداریبسکتبالبسکتبال جهانیNBA کنفرانس شرقآتلانتا هاوکسNBA کنفرانس غرببرچسب‌ها: وینس کارترنقل و انتقالات NBAساکرامنتو کینگزتری یانگجان کالینز برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر مارکا: انتقال هامس رودریگز در این تابستان به رئال مادرید منتفی استخلاصه بازی نساجی مازندران 0-1 ذوب آهنلسترسیتی برای جذب مارکو پیاتسا وارد عمل شدنقل و انتقالات NBA؛ وینس کارتر به آتلانتا هاوکس پیوستخداداد عزیزی: داور با کعبی لج کرده بود؛ شرایط سایپا خیلی بهتر از ما بودخلاصه بازی فولاد خوزستان 2-1 پارس جنوبی جمبرانکو: انتظار داریم که در بازی های بعد بهتر باشیم؛ پرسپولیس سوپرجام را برده استرسمی؛ از پیراهن اول و دوم استقلال برای فصل جدید رونمایی شد (عکس)بنزما: در رئال مادرید خیلی خوشحالم و تلاش می‌کنم به تاریخ سازی در این باشگاه ادامه دهمخلاصه بازی پدیده 0-1 پرسپولیسقرعه کشی فصل 19-2018 سری آ؛ دربی دلامادونینا در هفته نهم، دربی ایتالیا در هفته پانزدهمفولاد خوزستان 2-1 پارس جنوبی جم؛ بیت سعید، 3 امتیاز اول را به حساب فولادی ها واریز کردنساجی 0-1 ذوب آهن؛ پیروزی خفیف شاگردان نمازی در شور و هیجان ورزشگاه شهید وطنی سایپا 3-0 سپیدرود؛ نمایش مطمئن نارنجی پوشانموندو: استیون انزونزی، آلترناتیو بارسلونا در صورت عدم جذب رابیونامه ای به جوانی خودم؛ به قلم ادینسون کاوانی در The Players Tribuneپدیده 0-1 پرسپولیس؛ شروع قهرمان با پیروزیحواشی دیدار سایپا و سپیدرود؛ تشویق های بی امان هواداران دو آتیشه گیلانیلمار به مادرید رسید: اتلتیکو سال‌ها مرا دنبال می‌کرد؛ برای پیوستن به این تیم تردید نداشتمحواشی دیدار پدیده-پرسپولیس؛ اعتراض خلعتبری و خلیل زاده به داور بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه حضور تیام در استقلال منتفی شدنیکو کواچ: با وجود جذب رونالدو، یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا نیستیوونتوس ۲-۰ بایرن مونیخ؛ پیروزی زیر بارانِ فیلادلفیا با درخشش فاویلیسخنگوی بارسلونا: جدایی مسی با 100 میلیون یورو؟ نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنمپیشنهاد ۷۳ میلیون یورویی منچستریونایتد برای مگوایر رد شد؛ لسترسیتی می گوید می خواهد با بازیکن تمدید کندمباشری: تیام با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته است؛ استقلال از او شکایت می کندمورینیو: دارمیان در صورت دریافت پیشنهادی مناسب جدا می شود؛ حالا از لیورپول انتظار قهرمانی می روداینتر در آستانه جذب ورسالیکو؛ نراتزوری امیدوار است او دوشنبه در آزمایش پزشکی حاضر شودپدیده 0-1 پرسپولیس؛ شروع قهرمان با پیروزیترکیب پرسپولیس برای دیدار با پدیده مشخص شدچلسی برای فروش موراتا به میلان، بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو می خواهد؛ لئوناردو شاید به گزینه های دیگر فکر کندپالوتا: حرکت بارسلونا در مورد مالکوم غیر اخلاقی بود؛ آنها عذرخواهی کردند اما نپذیرفتم، باید مسی را به ما بدهند تا بپذیرم!میلان 1 (8)-(9) 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ در حاشیه نبرد رینا و جوئل پریرامصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!مصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اوستون اورونوف وینگر تکنیکی پرسپولیس که بازی رفت تیم ملی کشورش مقابل هنگ‌کنگ را به دلیل مشکلات تنفسی از دست داده بود در بازی برگشت موفق به گلزنی مقابل این تیم شد.

گفتنی است جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبک استقلال هم از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و پاس گل دوم تیم خود را ارسال کرد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888449

دیگر خبرها

  • بیتا فرّهی؛ مهشید به هامون پیوست...
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • بسکتبال NBA | کامبک تاریخی در آتلانتا؛ درجا زدن سانز و کلیپرز دلیل دارد!