Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@04:25:22 GMT

دایی: از خداداد عذرخواهی کردم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۸۶۹۳

دایی: از خداداد عذرخواهی کردم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل سپیدرود تا دقیقه 44 هر چه زدیم به در بسته خوردیم.

به گزارش مشرق، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از پایان بازی مقابل سپیدرود در نشست خبری گفت: بازی خیلی سختی را داشتیم. بازی اول بود تا دقیقه 44 هر کاری کردیم به در بسته خوردیم. خدا را شکر می‌کنم گل را زدیم و نیمه دوم روان‌تر بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌های زیادی خلق شد اما نتوانستیم به گلهای بیشتری دست پیدا کنیم. بازیهای اول همیشه سخت است.

 

دایی افزود: نمی‌توانیم بگوییم ما خوب بودیم و سپیدرود بد. تا هفته چهارم – پنجم معلوم می‌شود کدام تیم خوب کار کرده است. خدا را شکر می‌کنم بازی اول را با برد پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از خداداد عزیزی هم عذرخواهی کردم اما ذات فوتبال همین است. امیدوارم در بازی‌های آینده موفق باشند و نتایج خوبی بگیرند.

سرمربی سایپا همچنین درباره کنار گذاشتن رضا اسدی از این بازی، تصریح کرد: به خاطر مسائل انضباطی این بازیکن را کنار گذاشتم تا باشگاه تکلیف او را مشخص کند. ما دوست نداریم بازیکنی را به زور نگه داریم. با اینکه این بازیکن متعهد است و خوب کار کرده اما چند وقتی است که یکی از منیجرها که از همکاران قبلی شما بوده زیر پای او نشسته که تو را به دانمارک یا باشگاه دیگر می‌برم.

وی ادامه داد: اسدی دیروز تمرین نکرد و من هم او را کنار گذاشتم. ما در تیم از بچه 16-17 ساله گرفته تا بزرگان را داریم. هر کسی در خدمت تیم باشد به آنها بها می‌دهیم. اگر می‌باختیم هم تا تکلیف مشخص نمی‌شد همین رفتار را ادامه می‌دادم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام کره شمالی سایپا سپیدرود رشت سرمربی علی دایی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

به گزارش “ورزش سه”، هوشنگ نصیرزاده در خصوص دیدار با نساجی گفت: بازی بیشتر برای نساجی حساس است و برای ما هم از این رو حساس است که تغییر و تحولات زیادی داشتیم.

او با اشاره به شکست به ذوب‌آهن و جدایی پاکو خمس اظهار داشت: قراردادی که با آقای خمس داشتیم، تمام مسئولیت فنی برعهده ایشان بود. بازی با ذوب‌آهن هم یک اتفاق بود و گذشت.

نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید عنوان کرد: ما در این ۷ بازی سرمربی جدید خواهیم داشت و قرارداد ایشان برای فصل آینده هم اعتبار خواهد داشت. سعی می‌کنیم باتوجه به اعتبار تراکتور، سعی کنیم از یک سرمربی استفاده کنیم که رزومه خوبی داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی جدید خارجی خواهد بود؟ گفت: همانطور که مالک باشگاه اعلام کرده، سرمربی ما قطعا خارجی است.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند
  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس