Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:50:09 GMT

کمال و راه اندازی موتور جنگنده پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۸۹۰۸

هافبک دفاعی جنگنده تیم پرسپولیس نمایش خوبی در اولین بازی فصل از خود نشان داد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی فصل جدید خود موفق شد در ورزشگاه امام رضا تیم پدیده مشهد را با یک گل مغلوب کند.


در بازی امشب هافبک های دفاعی پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند. کمال کامیابی نیا در این دیدار هم در زمینه توپ گیری و هم در شروع حملات تیمش موثر ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیابی نیا علی رغم اینکه یک هافبک تدافعی است بارها در محوطه جریمه حریف دیده شد و حتی در برخی صحنه ها از کناره زمین با مدافعان حریف درگیر می شد.

 

این بازیکن که در پرسپولیس دوران پر فراز و نشیبی داشته، با این شروع قابل قبول امیدها را برای بازگشت به روزهای اوج زنده کرد. ایجاد هماهنگی دوباره بین او و نوراللهی و تشکیل یک زوج مستحکم در میانه زمین قطعا اتفاقی است که خیال برانکو را تا حد زیادی راحت می کند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

کمال الدین کامیابی نیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!