Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@06:15:13 GMT

نجات 70 نفر از آتش سوزی برج مسکونی در عبدل آباد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۹۱۹۰

آتش نشانان 70 نفر از ساکنان یک برج مسکونی در عبدل آباد را از میان دود و آتش نجات دادند. آفتاب‌‌نیوز :  وقوع حادثه حریق در یک برج مسکونی در ساعت 14:08 دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه 81 و 22 را به همراه عوامل گروه نجات 6 ، نردبام و تشک نجات به محل حادثه واقع در عبدل آباد، خیابان سبلان اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک مجتمع مسکونی 7 طبقه 49 واحدی رخ داده و کانون آن واحدی 70 متری در طبقه پنجم این ساختمان است که در پی آن آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان در دستور کار خود قرار دادند. 
در پی این حادثه دود بسیار زیادی ساختمان را در بر گرفته و منجر به محبوس شدن بیش از 70 نفر از ساکنان این مجتمع شده بود که گروهی از آتش نشانان این افراد را که در راهروها و راه پله‌های مجتمع مسکونی به علت عدم دید مناسب و شرایط نامناسب تنفسی محبوس شده بودند به بیرون از ساختمان و محیطی امن انتقال دادند. 
همزمان گروه دیگری از آتش نشانان نیز عملیات اطفای حریق را ادامه داده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.
بر اساس اعلام آتش نشانی تهران، در این حادثه یک مرد30 ساله از ناحیه دست، دچار سوختگی شده و و سه زن 70، 53 و 45 ساله نیز دچار دود گرفتگی شده بودند که همگی توسط عوامل آتش نشانی برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.
به گزارش ایسنا،علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در دست بررسی است.

کد خبر: ۵۳۶۴۵۷ تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسکونی آتش سوزی برج مسکونی عبدل آباد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۱: ۱۳ ظهر امروز وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: لحظاتی بعد نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۴ طبقه ۱۲ واحدی در طبقه سوم حریق رخ داده و کاملاً شعله ور است و دو انفجار کوچک هم رخ داده است. آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی افزود: ضایعات داخل خانه دچار حریق و یک مرد حدود ۶۰ ساله دچار سوختگی شدید و متأسفانه با تأیید نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده بود.

کد خبر 6081058 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش